اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نشانه ضعف و اضمحلال آن است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اقدامات رژیم جنایتکار صهیونیستی نشانه ضعف، اضمحلال و از هم پاشیدگی آن‌ها است.

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نشانه ضعف و اضمحلال آن است

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - مهر نوشت: امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین، گفت: آسیب‌هایی که به انسان‌های بی‌گناه، به ویژه به کودکان و زنان وارد می‌شود در هیچ کجای دنیا به عنوان یک عملیات نظامی و یا یک تاکتیک مطرح نیست و ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی در مرحله‌ای قرار گرفته که مثل یک دیوانه دست به هر کاری می‌زند و این نشان‌دهنده ضعف آن‌هاست. رژیم صهیونیستی اگر ضعف نداشت و می‌خواست با قدرت بجنگد تاکتیک نظامی به کار می‌گرفت و در مقابل حریفش قرار می‌گرفت، نه اینکه به سراغ زن و بچه و بیمارستان برود.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد که امکانات ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان شفا قرار دارد، دستگاه ام آر آی را نشان دادند و گفتند یک سایتی پشت آن قرار دارد که یک اسلحه دارد در صورتی که در شهری که جنگ است ممکن است خدمه و یا حراست بیمارستان هم اسلحه داشته باشند و این دلیل نمی‌شود که یک بیمارستانی با آن عظمت و با آن‌همه بیمار و بچه را از بین ببرند. آن‌ها حتی نتوانستند این ادعا را ثابت کنند و همه اذعان کردند که این یک بزرگنمایی است.

امیر سیاری افزود: اقدامات رژیم جنایتکار صهیونیستی نشانه ضعف، اضمحلال و از هم پاشیدگی آن‌ها است. آدم وقتی ضعیف می‌شود و دیگر حرفی برای گفتن ندارد ممکن است به هر کاری دست بزند.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی در موقعیت ضعف و اضمحلال قرار گرفته است و با وجود رسانه همه واقعیت‌ها نمایان شده و دیگر چیزی از کسی پوشیده و پنهان نیست. کسانی که مدعی حقوق بشر هستند باید ببینند چه بلایی بر سر مردم مظلومی که هیچ پناهی ندارند می‌آید. اگر حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی نبود مطمئن باشید رژیم صهیونیستی امروز وجود نداشت.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول