اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

محسن رهامی: عارف و نبوی به خاطر کارشکنی برخی اصلاح‌طلبان به حاشیه رفتند

محسن رهامی، از فعالان اصلاح‌طلب گفت: اختلافات در میان اصلاح‌طلبان موجب کناره‌گیری بهزاد نبوی از ریاست جبهه اصلاحات شد و این اختلافات ادامه دارد.

محسن رهامی: عارف و نبوی به خاطر کارشکنی برخی اصلاح‌طلبان به حاشیه رفتند

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - محسن رهامی، از فعالان اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین اظهار کرد: جایگاه آقای نبوی مربوط به فعالیت سیاسی قبل و پس از انقلاب و حضور طولانی در مسئولیت‌های مختلف است. اما فعلا به علت اختلاف‌نظر در داخل جریان اصلاحات، جایگاه اجتماعی ایشان نیز از این اختلاف‌ بی‌بهره نمانده است.

مسئله دیگر برای تعدادی از احزاب‌ و نیروهای اصلاح‌طلب، مسئله‌ حضور افراد حقیقی در جبهه اصلاحات با حق رأی مساوی با دبیران کل احزاب است، که به هر حال باید حل شود.

در «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات»، فقط دبیران کل احزاب حضور داشتند و این مجموعه، به عنوان یک جبهه سیاسی می‌توانست لیست انتخاباتی بدهد. بعد از آن که مطرح شد، برخی افراد حقیقی تاثیرگذار، با حق رأی برابر بتوانند در جبهه حضور یابند، عامل جدیدی برای اختلاف‌نظر پیدا شده و کماکان ادامه دارد.

رهامی می‌افزاید: دوستان با آقای نبوی صحبت کرده‌اند اما این موضوع یک سیر طولانی داشته که با یک رایزنی و صحبت بعید است، قضیه حل شود... جریان اصلاحات لیدر ندارد و گفتمانی با فراز و فرود همیشگی است. در حال حاضر انسجام این جریان کمتر شده است.

رهامی که قبلا عضو شورای سیاستگذاری منحله اصلاح‌طلبان بوده، درباره فعال شدن مجدد محمدرضا عارف (رئیس مستعفی شورا) در انتخابات گفت: با آقای عارف در مجموعه مجلس دهم همکاری زیادی داشتیم و بعد از پایان مجلس دهم، همکاری‌ها و ارتباطات قطع نشده.

متأسفانه بعد از آن فضاسازی که علیه ایشان و فراکسیون امید؛ مبنی بر عدم موفقیت این فراکسیون صورت گرفت؛ فضای سیاسی عمومی برای دکتر عارف و امثال ایشان، چندان مهیا نیست ولی به هر حال شخص دکتر عارف و همراهان وی پتانسیل خوبی برای حرکت‌های تعاملی با نهادها و افراد مؤثر در حکومت را دارند اگر بخواهند به‌طور جدی وارد معرکه شوند.

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول