اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

رئیس جمهور پاکستان شهادت جانباختگان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت

رئیس جمهور پاکستان طی پیامی ضمن محکومیت انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعداد زیادی از شهروندان ایرانی در این جنایت را به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

رئیس جمهور پاکستان شهادت جانباختگان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - کاخ ریاست جمهوری پاکستان روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن برای دفتر ایرنا در اسلام‌آباد ارسال شد، اعلام کرد: عارف علوی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران و مردم این کشور درپی حمله تروریستی در شهر کرمان تسلیت گفت.

رئیس جمهوری پاکستان در پیام خود حادثه تروریستی کرمان را یک اقدام وحشیانه خواند و افزود: پاکستان و مردم آن در این لحظات درد و اندوه در همبستگی با ملت ایران ایستادند.

وی گفت که پاکستان با خانواده های داغدیده‌ای که عزیزان خود را در این انفجارها از دست دادند، همدردی می‌کند.

علوی همچنین برای علو درجات شهدای کرمان و شفای عاجل زخمی‌ها دعا کرد.

ساعاتی پس از جنایت خونین در گلزار شهدای شهر کرمان نخست وزیر پاکستان، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس این کشور طی پیام‌های جداگانه این حادثه تروریستی را به شدت محکوم و با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی کردند.

رئیس و نایب رییس مجلس سنای پاکستان نیز امروز در پیام های جداگانه، انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم و اعلام کردند که عاملان این جنایت ضدبشری باید به اشد مجازات برسند.

حضرت آیت الله امام علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در پیامی تاکید کردند: جنایتکاران سنگدل از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

رییس اورژانس کرمان با اعلام اینکه بعد از شناسایی دقیق پیکرهای شهدا و براساس اعلام پزشکی قانونی تعداد شهیدان تروریستی ۸۴ نفر است گفت: تکه های پیکرها مشخص و کار شناسایی انجام شده و تعداد کاهش یافت. پیشتر این آمار ۹۵ نفر اعلام شده بود.

دکتر سیدمحمد صابری با بیان اینکه پیکر شهدای مجهول الهویه نیز شامل همین آمار است گفت: در مجموع ۲۸۴ مجروح در این حادثه داشتیم که ۸۹ نفر تاکنون ترخیص شده اند و ۱۹۵ نفر بستری هستند.

پایان پیام/ت

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول