اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

منافقین در «ونکوور» چه می‌کنند؟

دولت کانادا به گروهک تروریستی منافقین مجوز داده که مراسمی را در شهر «ونکوور» برگزار کند. منافقین نیز هواداران اجاره‌ای خود را از سراسر آمریکا و اروپا جهت شرکت در این مراسم به صف کرده‌اند.

منافقین در «ونکوور» چه می‌کنند؟

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - مهر نوشت: منافقین، این تروریست‌های خون‌آشام و جنایت‌پیشه که ۱۷ هزار تن از مردم ایران را به خاک و خون کشیده‌اند، سال‌هاست که کشورهای غربی را به سرزمین امن خود تبدیل کرده و علاوه بر گشت‌وگذار آزادانه در این کشورهای مدعی رعایت حقوق انسان‌ها؛ از مواهب دولتمردان غربی نیز بهره می‌برند و هرازچندگاهی اقداماتی ضد ایرانی خود را از داخل این کشورها به پیش می‌برند.

چندی پیش اعلام شد، سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک برای انتقال مقر این گروهک از آلبانی به کانادا هستند. این تصمیم در پی عزم جدی دولت و دادگاه ویژه ضد تروریسم آلبانی بر محدودکردن این گروهک به دلیل مستندات کشف شده در مقر «اشرف ۳» گرفته شده و سران گروهک تروریستی منافقین در حال فراهم کردن مقدمات خروج تدریجی اعضای خود هستند.

گروهک منافقین پس از ناکام‌ماندن در کسب موافقت دولت فرانسه برای پذیرش بخشی از عناصر خود در قرارگاه «اور سوراواز» لابی‌های خود در دولت کانادا را فعال کرد و طبق هماهنگی شکل گرفته مقرر شد تا در گام اول عناصر دارای اقامت یا پاسپورت موقت کانادا از آلبانی به این کشور منتقل شوند. گفته می‌شود منافقین این تصمیم را بر اساس شباهت وضعیت فعلی خود در آلبانی با شرایط زمان حضور در عراق، اتخاد کرده‌اند.

اخیراً نیز اعلام شد که دولت کانادا به گروهک تروریستی منافقین مجوز داده که مراسمی را در شهر «ونکوور» برگزار کند. منافقین نیز همه هواداران اجاره‌ای خود را از سراسر آمریکا و اروپا جهت شرکت در این مراسم به صف کرده و هتل‌های سه ستاره ونکوور را جهت اقامت اعضا خود رزرو کرده‌اند.

از نشست‌ها و گردهمایی‌های منافقین با عناوینی نظیر «سیرک تروریست‌ها» و «خیمه‌شب‌بازی جنایتکاران» یاد می‌شود. سیاستمداران خودفروخته و تروریست‌پرور غربی پای ثابت نشست‌های منافقین هستند؛ آن‌ها برای حضور کوتاه در میتینگ‌های تروریست‌های منافقین، پول‌های هنگفتی را به جیب می‌زنند. «جان بولتون» سیاستمدار جنگ‌طلب آمریکایی بابت شرکت در یکی از همایش‌های گروهک تروریستی منافقین در سال ۲۰۱۷، مبلغ ۴۰ هزار دلار دریافت کرده بود.

«رودی جولیانی» از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ، رییس‌جمهور سابق آمریکا، «نیوت گنگریچ» رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، «مایک پنس» معاون رییس‌جمهور سابق آمریکا، «مایک پمپئو» وزیر خارجه پیشین آمریکا، «تد کروز» از سناتورهای جنگ‌طلب و ضد ایرانی آمریکایی، «لیز تراس» نخست‌وزیر اسبق انگلیس، «استفان هارپر» نخست‌وزیر پیشین کانادا «گای ورهوفستات» نخست‌وزیر سابق بلژیک، «ریتا زسموت» رییس پیشین بوندستاگ آلمان، «پتر آلتمایر» وزیر اقتصاد پیشین آلمان و تعدادی از سناتورهای آمریکایی از جمله سیاستمدارانی هستند که با دریافت مبالغ هنگفت در رویدادهای منافقین حاضر می‌شوند.

اما پس از خوش‌خدمتی‌های فراوان آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها، حالا نوبت کانادایی‌هاست که به تروریست‌های منافقین، خدمت‌رسانی کنند. قالب ذکر است که رابطه کانادایی‌ها با تروریست‌های منافقین بسیار، ریشه‌دار است.

در خیمه‌شب‌بازی‌های هر ساله گروهک تروریستی منافقین در پاریس که با تدارک ویژه مسؤولان فرانسوی و حضور سخنرانان اجاره‌ای غربی و همچنین گسیل سیاهی‌لشکرهایی از پناهندگان آفریقایی همراه است، «استفان هارپر» نخست وزیر پیشین کانادا همواره پای ثابت است.

«هارپر» از جمله سیاستمداران محافظه‌کار کانادایی است که روابط گرم و صمیمی‌ای با صهیونیست‌ها دارد. وی در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ نخست‌وزیر کانادا بود و در این مدت ضمن اتخاذ مواضع بی‌شمار ضد ایرانی و همراهی با تهدیدکنندگان ملت ایران، روابط اتاوا و تهران را به صورت یک‌طرفه و با استناد به ادعاهای واهی، قطع کرد.

اواسط سال ۱۳۹۱ بود که دولت کانادا به دستور «هارپر» به صورت یک‌جانبه و به بهانه حمایت از همجنسبازان؛ روابط خود با تهران را قطع کرد و بدین ترتیب سفارت کانادا در ایران تعطیل شد.

«هارپر» که در خیمه‌شب‌بازی‌های گروهک تروریستی منافقین به عنوان سخنران و در ازای دریافت چندین هزار دلار حضور می‌یابد، در سال ۲۰۱۱ که عهده‌دار نخست‌وزیری کانادا بود به درخواست هزاران ایرانی برای بازداشت و بازگرداندن متهم اختلاس سه هزار میلیاردی به ایران توجه نکرد و حتی از صدور دستور برای تحقیق درباره او که متهم به دست‌درازی به اموال مردم ایران بود نیز خودداری نمود.

از همان زمانی که خاوری به مقصد کانادا گریخت، علاوه بر مردم داخل ایران، ایرانیان ساکن کانادا نیز به حضور این مجرم اقتصادی در کشور کانادا معترض شدند و طی نامه‌ای به مسؤولان کانادایی درخواست استرداد این فرد به ایران را مطرح کردند، اما دولت کانادا به ریاست «هارپر» به این درخواست نیز وقعی ننهاد چرا که از منظر او و تیم اقتصادی دولت کانادا، سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلاری خاوری در بخش املاک و مستغلات شهر تورنتو، یک امتیاز غیر قابل چشم‌پوشی تلقی می‌شد.

اما ارتباطات کانادایی‌ها با گروهک تروریستی منافقین، فراتر از حضورهای پی‌درپی نخست‌وزیر سابق‌شان در میتینگ‌های این تروریست‌های وحشی است؛ در واکاوی ارتباطات دولت کانادا و گروهک منافقین، به نام یک سیاستمدار و حقوقدان برمی‌خوریم؛ «اروین کاتلر» همان فردی است که به نوعی نماینده تام‌الاختیار تروریست‌های منافقین در کاناداست.

«کاتلر» که وزیر سابق دادگستری کاناداست به عنوان شخص اول لابی اسراییل در کانادا شناخته می‌شود؛ وی در کارنامه کاری خود فعالیت در کمپین «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» به عنوان مشاور را نیز دارد؛ کمپین مزبور آشکارا حامی حمله به مردم ایران است؛ «شلدون ادلسون» میلیارد آمریکایی – صهیونیستی و ساپورتر این کمپین در سال ۱۳۹۲ در مصاحبه با یک رسانه صهیونیستی گفته بود باید داخل ایران بمب اتم انداخت؛ «توماس کاپلان» از دیگر حامیان مالی و گردانندگان کمپین «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» نیز تمایلاتی مشابه ادلسون دارد.

اما «کاتلر» علاوه بر لابی اسراییل در کانادا و گروه جنگ‌طلب «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» به گروهک تروریستی منافقین نیز مرتبط است؛ کاتلر زمانی وکیل این گروهک تروریستی بوده و گفته می‌شود «مریم رجوی» سرکرده این گروهک را به پارلمان کانادا برده است؛ کاتلر در کمپ تروریست‌های منافقین در آلبانی نیز حضور داشته است.

علی‌ایحال، بنا بر اسناد متقن و غیرقابل خدشه که مؤسسات و مجامع غربی هم بر روی آن صحه گذاشته‌اند، گروهک تروریستی منافقین حدود ۱۷ هزار ایرانی بیگناه را به شهادت رسانده است و حتی اعضای این گروهک به ترور مقامات و مسؤولان سیاسی جمهوری اسلامی ایران نیز مبادرت ورزیده‌اند. بنابراین پذیرفتن این تروریست‌های شناسنامه‌دار از سوی دولت کانادا، نشان‌دهنده ماهیت تروریست‌پرور این دولت همچون رژیم‌های آمریکا و فرانسه است.

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول