اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک تاکید کرد:

لزوم آگاه‌سازی دانش‌آموزان در زمینه جنگ نرم

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک گفت: باید در زمینه جنگ نرم اطلاعات و آگاهی‌های لازم به دانش‌آموزان داده شود.

لزوم آگاه‌سازی دانش‌آموزان در زمینه جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی حامدی ظهر امروز در گردهمایی مسئولان پرورشی آموزش و پرورش زنجان اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات بسیار زیادی از سوی دشمنان در زمینه جنگ نرم صورت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر اقدامات بسیاری از سوی آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه افزایش فعالیت‌های فرهنگی دانش‌آموزان انجام می‌شود.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک یادآور شد: مربیان پرورشی سنگربانان عرصه علم و تربیت هستند و در زمینه آگاه سازی دانش‌آموزان در خصوص مسائل مختلف نقش بسیار مهمی دارند.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش ناحیه یک در زمینه مسائل فرهنگی ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش در تلاش هستند تا اقدامات فرهنگی خود را در سال تحصیلی جاری هر چه بیشتر کنند.
حامدی همچنین در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار مربیان پرورشی در عملکرد دانش‌آموزان اضافه کرد: دانش‌آموزان با توجه به اقتضای سنی تاثیر پذیری بیشتری از مربیان پرورشی حاضر در مدارس دارند.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته دروس پرورشی توسط دبیران و مربیان پرورشی غیر مرتبط به دانش‌آموزان تدریس می‌شد، افزود: با اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته در سال تحصیلی جاری این دروس در اختیار مربیان پرورشی قرار گرفته است.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک خاطر نشان کرد: قرار دادن دروس تربیتی در اختیار مربیان پرورشی کمک شایانی به افزایش فعالیت‌های پرورشی توسط دانش‌آموزان می‌کند.
وی اذعان داشت: در حال حاضر دشمن با راهکارهای مختلف به راه‌اندازی جنگ نرم در کشور پرداخته و در زمینه انحراف دانش‌آموزان کارشکنی‌های بسیاری را انجام می‌دهد.
حامدی تصریح کرد: مربیان پرورشی باید دانش‌آموزان را از نتایج و آثار جنگ نرم دشمنان آگاه کرده و به مقابله با آن بپردازند.
وی همچنین با اشاره به برخی از فعالیت‌های ورزشی صورت گرفته در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان ادامه داد: اجرای طرح بزرگ صبا در مدارس برای دانش‌آموزان پایه کلاس سوم ابتدایی به مدت 12 جلسه از جمله اقداماتی است که در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک یادآور شد: همچنین در سال تحصیلی جاری طرح طناب‌زنی نیز برای دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی اجرا می‌شود.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان با ارائه نظرات پرداخته و در پایان هفت نفر از افراد حاضر در جلسه به عنوان نماینده مربیان و معاونان پرورشی به مدت یک‌ سال انتخاب شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول