اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

2 نیروگاه برق در قلعه‌گنج راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: تا پایان سال جاری دو نیروگاه 132 مگاواتی برق در قلعه‌گنج به شبکه سراسری وصل می‌شود.

2 نیروگاه برق در قلعه‌گنج راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج حسن مرادی ظهر امروز در جمع مردم روستای چاه‌سنگی اظهار داشت: عشق به خدمت در نهاد مسئول خدمتگزار وجود دارد و مسئولان خادم این ملت از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنند.
وی به خدمات دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: در طول سفرهای دولت 101 پروژه عمرانی و زیربنایی در دستور کار قرار گرفت و کار ساخت آنها آغاز و بعضی به اتمام رسیده است.
مرادی بیان داشت: در سال 85 تعداد 24 روستا از منطقه بخش مرکزی تا سرخ‌قلعه دارای آب شرب بودند که تا پایان دولت دهم به حدود 150روستا می‌رسد.
وی به مشکل آب آشامیدنی شهرستان قلعه‌گنج اشاره کرد و اذعان داشت: مجتمع آبرسانی که کار مطالعاتی و نقشه‌برداری آن در تمام روستاهای سطح شهرستان انجام گرفته است، به‌زودی کار آبرسانی و لوله‌گذاری آن به پایان می‌رسد.
مرادی ابراز داشت: با تأمین اعتبار فاز نهایی در تابستان سال جاری، با راه‌اندازی دو نیروگاه 132 مگاواتی محمدآباد قلعه‌گنج و 132مگاواتی سرخ‌قلعه تا پایان سال، مشکل قطعی مکرر برق نداریم.
وی به توان جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: هر چه تحریم‌ها بیشتر می‌شود، ملت و دولت ایران توانمندتر و پرقدرت به جلو حرکت می‌کنند.
فرماندار قلعه‌گنج افزود: امروز با همت و تلاش جوانان برومند و کوشای ایرانی توانسته‌ایم در بسیاری از مواد صنعتی و تولیدی به خودکفایی برسیم و این دل دشمنان ما را خالی کرده و ترس از این روحیه تلاش، آنها را برابر خواسته‌های به‌حق این حکومت اسلامی به زانو درآورده است.
مرادی تصریح کرد: برای داشتن شهرستانی پیشرفته باید مردم و حکومت دست در دست هم با همت و پشتکار، نیازهای شهرستان را با توافق و اولویت‌بندی رفع کنند.
وی گفت: دولت برنامه‌های ریشه‌ای و زیربنایی فراوانی برای منطقه جنوب کرمان دارد، پذیرش این برنامه‌ها باید مورد قبول مردم و دولت باشد.
مرادی به مشکلات بخش کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: راه نجات کشاورزی از خشکسالی اصلاح روش‌های کشت و برداشت است.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول