اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

مطالبه اصلی مردم آسفالت‌ریزی با کیفیت است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: مهمترین مطالبه و خواسته مردم در سال 91 از شهرداری و شورای شهر توجه جدی به آسفالت‌ریزی با کیفیت در خیابان‌ها و میادین است.

مطالبه اصلی مردم آسفالت‌ریزی با کیفیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به افزایش ظرفیت تولید آسفالت در اردبیل ما در حوزه عمران و زیرساخت به حرکتی بنیادین و تحولی مناسب در آسفالت‌ریزی و ترمیم خیابان‌ها و کوچه‌ها نیاز داریم چرا که در چهار سال اخیر به رغم فعالیت‌های خوب زیربنایی همچنان در بحث آسفالت مردم انتظار کار و فعالیت بیشتری دارند.

وی خواستار برگزاری جلسه ویژه در شورا برای توافق و اجرایی شدن طرح‌های مختلف آسفالت در مناطق مختلف یادآور شد: ما براساس نیاز هر منطقه و وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌های آنها باید اولویت‌ها را تعیین کنیم و با در نظر گرفتن منابع مالی اندک شهرداری تمرکز خود را روی مناطق، محلات و کوچه‌هایی که نیاز شدید به آسفالت دارند، بگذاریم.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: شورای شهر سوم در مدت سه سال از عمر و فعالیت خود با تکمیل کردن پروژه‌های نیمه‌تمام بحث آسفالت، توسعه فضای سبز و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی را در اولویت قرار دهد.

شاکر یکی از برنامه‌ریزی‌های اساسی شورای شهر اردبیل و همچنین شهرداری را بحث ایجاد و توسعه مراکز تفریحی، توریستی متعدد برشمرد و اضافه کرد: شهرداری اردبیل در ایجاد بزرگ‌ترین پارک اردبیل با برخی مشکلات و تنگناها مواجه بوده به طوری که تاکنون مصوبه دولت در تبدیل باغ شریعت به بزرگ‌ترین پارک خانوادگی در اردبیل مشکلات و تنگناهایی به وجود آمده است.

به گزارش فارس، سخنگوی شورای شهر اردبیل بیان کرد: باغ شریعت که با مشارکت شورای شهر و شهرداری خریداری و ساماندهی می‌شود حدود 80 هزار متر مربع فضا دارد که می‌توانیم با همکاری بخش خصوصی از این فضا در توسعه اماکن و عرصه‌های گردشگری، توریستی و تفریحی استفاده کنیم.

وی سرانه فضای سبز اردبیل را نیز کمتر از چهار متر مربع از شهرهای توسعه یافته اعلام کرد و ادامه داد: ما در شورای سوم تلاش کردیم سرانه فضای سبز اردبیل به یک متر مربع برسد که در این زمینه همچنان فعالیت‌ها و تلاش‌ها ادامه دارد.

شاکر با اشاره به افزایش فضای سبز اردبیل به 500 هزار متر مربع گفت: این آمار حکایت از ایجاد یک متر مربع فضای سبز برای هر شهروند اردبیلی است که در این مورد می‌توان به افتتاح چندین پارک و باغ جیرال اشاره کرد.

وی از ساماندهی فاز بعدی رودخانه بالقلو خبر داد و افزود: ما امسال تمام سعی خود را به کار می‌گیریم تا در واپسین سال فعالیت شورای سوم طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام که در دست اقدام است، به سرانجام برسانیم.

شاکر نظیر این پروژه‌ها را پل ارجستان، تکمیل کمربندی دوم و برخی از پروژه‌های اولویت‌دار اعلام کرد و اظهار داشت: امسال 16 زمین چمن مصنوعی در اردبیل با مشارکت بخش خصوصی احداث شده تا علاقمندان به ورزش در محلات مختلف بتوانند از این امکانات بهره ببرند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول