اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

ارائه خدمات امداد نوروزی به 1.2 میلیون نفر مسافر گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارائه خدمات امداد نوروزی به بالغ بر یک‌میلیون و 200 هزار نفر از مسافران این استان خبر داد.

ارائه خدمات امداد نوروزی به 1.2 میلیون نفر مسافر گیلان

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی ظهر امروز در جلسه هلال احمر استان با اشاره به اجرای طرح‌های امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی اظهار داشت: از 25 اسفند 90 تا کنون، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر استان به یک میلیون و 244 هزار و 55 نفر از هموطنان خدمات ارائه کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، 9 هزار و 987 نفر از افرادی که دچار حادثه شده بودند از خدمات امداد و نجات و کمک‌های اولیه و یک میلیون و 234 هزار و 68 نفر از خدمات راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان بهره‌مند شدند.

محمدی توزیع یک میلیون و 234 هزار عدد بروشور، نقشه استان و کیف امداد در بین مسافران و مراجعه کنندگان را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی در بحث خدمات رسانی به مسافران و هموطنان، خاطرنشان کرد: خدمات راهنمای مسافران با توجه به برنامه‌ریزی‌های منسجم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.

به گفته این مسئول، در نوروز امسال یک‌هزار و 680 نفر از امدادگران و جوانان در 87 پایگاه سراسر استان خدمات‌رسانی به مسافران و هموطنان را به‌عهده داشتند.

وی توزیع 1391 بسته غذایی در طرح «فرشتگان رحمت» جمعیت هلال احمر گیلان را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح البسه و مواد خوراکی به ارزش تقریبی 278 میلیون و 200 هزار ریال در بین نیازمندان و افراد بی‌بضاعت توزیع شد.

محمدی، اجرای این طرح را با هدف کمک به اقشار بی‌بضاعت، کم درآمد و ترویج فعالیت‌های خیر خواهانه و عام‌المنفعه دانست.

وی، جمعیت هلال احمر گیلان را حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان نامید و تصریح کرد: این جمعیت در طول سال با جذب کمک خیران و شناسایی افراد نیازمند به منظور کمک به محرومان اقدام می‌کند.

ا‌نتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول