اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:

زن رکن عاطفی و ستون معنوی خانواده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: زن رکن عاطفی و ستون معنوی خانواده است.

زن رکن عاطفی و ستون معنوی خانواده است

نسرین بهادری عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه  اظهار کرد: پس از مطالعه و بررسی در زمینه وضع موجود زنان استان و توجه به وضعیت مطلوب برپایه دیدگا‌ه‌های دین مبین اسلام، از طریق کار گروه‌های تخصصی و جلسات کارشناسی سعی بر این است که همه فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهادها در استان بر اساس افزایش باورهای عمومی جامعه برای اثبات شایستگی‌ها و جایگاه و نقش مؤثر بانوان در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و مذهبی باشد.

بهادری ادامه داد: تأکید ما بر آموزش لازم به افراد خانواده برای رعایت احترام نهادن به مادران و زنان است.

وی با تأکید بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های حمایتی درباره شناسایی مشکلات و رفع نیازهای زنان نیازمند، تصریح کرد: باید از بانوان نخبه و خلاق حمایت کنیم.

بهادری خاطر نشان کرد: سعی ما مبنی بر توانمند سازی و تقویت فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی تعاونی‌های زنان و دستیابی به هدف حمایت از زنان کارآفرین است.

وی اظهار کرد: برای تقسیط وام‌های قرض الحسنه اعطایی به بانوان سرپرست خانوار یا نیازمند با توجه به میزان درآمد آنان، تدابیری اندیشیده شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: در حال بررسی زمینه‌های مفید و شایسته برای اشتغال بانوان در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، صنایع تبدیل و اشتغال خانگی هستیم.

بهادری بیان کرد: آموزش مهارت مدیریت منزل برای بانوان و توجه به تقویت دینداری و خرافه زدایی از باورها و اعتقادات غیر دینی خانواده به‌ویژه بین زنان حاشیه نشین و محروم روستایی از جمله کارهایی است که در این دفتر انجام شده است.

وی اظهار کرد: توجه و عنایت ویژه به تربیت اسلامی و عفاف و حجاب، سیاست و خط مشی مرکز امور زنان و خانواده در مسائل زنان بوده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در پایان گفت: با توجه به اینکه حجاب مأمن مقدس و پناهگاه امنی است که گوهر ارزشی را در پناه خویش محفوظ می‌دارد و از آنجا که زن رکن عاطفی و ستون معنوی خانواده است باید در ترویج معنویت در ابتدا به ترویج عفاف در یک جامعه کوچک به‌نام خانواده پرداخت.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول