اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

فعالیت 3 هزار حلقه در قالب طرح حلقه صالحین در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از فعالیت 3 هزار و 300 حلقه در قالب طرح حلقه صالحین در استان خبر داد.

فعالیت 3 هزار حلقه در قالب طرح حلقه صالحین در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام شجره حلقه صالحین یک نظام تربیتی و آموزشی است که سپاه در راستای ارتقای سطح آگاهی و شناخت پاسداران نظام شایستگی در بحث بسیجیان نظام شجره طیبه صالحین و در سطح سربازان طرح ناصرین را به مرحله اجرا در می‌آورد.

وی ارائه آموزش در زمینه‌های معرفتی، بصیرتی، معنویت و مهارت را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد و گفت: نحوه اجرای طرح شجره طیبین به این صورت است که در پایگاه‌های مقاومت نیروهای فعال تا سقف 20 نفر حلقه‌ای را تشکیل می‌دهند که یک نفر به عنوان سرگروه آموزش‌هایی را با محوریت کتاب شهید مطهری، افکار و اندیشه امام(ره) و مقام معظم رهبری بیان می‌کند و به ابهامات و سوالات اعضای گروه پاسخ می‌دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه سرگروه‌ها خود آموزش‌های لازم را زیر نظر مربیان، مربیان زیر نظر سرمربی و سر مربیان زیر نظر اساتید قم فرا می‌گیرند خاطر نشان ساخت: هم اکنون سه هزار و 300 حلقه در استان فعالیت دارند که از این تعداد 2 هزار و چهار حلقه در پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی و یک هزار و 296 حلقه در بین اقشار مختلف بسیج هستند.

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های سپاه در هفته عقیدتی سیاسی گفت: از 9 تا 15 اردیبهشت ماه به نام هفته آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای توسط سپاه و بسیج برگزار خواهد شد.

وی تکریم از مقام علمی فرهنگیان بسیجی، ارتقاء روحیه ولایت‌مداری، تجلیل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مطهری، ترویج افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، معرفی چهره‌های ارزشمند بسیجی و ترویج روحیه جهادی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری هفته عقیدتی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت ویژه فرهنگیان، دیدار با نماینده ولی فقیه، نواختن زنگ سپاس معلم، حضور فرهنگیان در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، کوهپیمایی، دیدار با رهبر معظم انقلاب، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی و... بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته آموزش عقیدتی است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول