اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

پیمان افغانستان و آمریکا ننگین‌ترین اقدام دولت کرزای است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: پیمان میان افغانستان و آمریکا از ننگین‌ترین پیمان‌های منعقد شده دولت کرزای در سال‌های گذشته است.

پیمان افغانستان و آمریکا ننگین‌ترین اقدام دولت کرزای است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: پیمان امنیتی افغانستان و آمریکا به نوعی زیر سئوال بردن شان و منزلت انسانی ملت افغانستان است به شکلی که این کشور به مستعمره جدید آمریکا مبدل می‌شود.

وی با اشاره به مشخصه‌های مستعمره در شرایط سال‌های گذشته تاکید کرد: در مستعمره‌های قدیم استقلال نظامی، سیاسی و قضایی در کشور استعمار شده از بین می‌رفت و در شرایط کنونی همه این موارد به ویژه کاپیتالاسیون در توافق‌نامه منعقد شده درج شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق این سند تا سال 2024 افغانستان مستعمره آمریکاست، افزود: دولت کرزای باید برای استقلال مردم خود از امضای این توافق‌نامه خودداری می‌کرد ولی حال که امضای این توافق‌نامه انجام شده است امید است که مجلس این کشور این توافق‌نامه را نپذیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: کشورهای همسایه افغانستان نیز از این توافق‌نامه در امان نخواهند بود و پاکستان، روسیه و چین از جمله این کشورهاست.

وی با اشاره به اینکه باید در ایام هفته زن بیشتر شخصیت حضرت زهرا(س) شناخته شود، افزود: باید تلاش کنیم تا شخصیت حضرت زهرا(س) بیشتر شناخته شود و در این باره باید دستگاه‌های فرهنگی تلاش بیشتری کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید به محتوای برنامه‌های در نظر گرفته شده در این باره توجه بیشتری شود، تاکید کرد: باید کوشید تا در عرصه محتوا افزایی در این باره قدمی برداشته شود و برنامه‌ریزی دقیق در این باره نیاز است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول