اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال البرز خبر داد

تلاش برای قرار گرفتن اکبریان در فهرست داوران بین‌المللی فوتبال

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان البرز گفت: محمدرضا اکبریان تمام مولفه‌های لازم برای حضور در فهرست داوران بین‌المللی را دارد و برای رسیدن وی به این مهم از او حمایت می‌کنیم.

تلاش برای قرار گرفتن اکبریان در فهرست داوران بین‌المللی فوتبال

حسینعلی یدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: محمدرضا اکبریان در فصلی که گذشت 13 قضاوت در لیگ برتر داشت و یکی از بازی‌های دوستانه تیم ملی کشورمان را نیز در ورزشگاه آزادی قضاوت کرد و در مجموع فصل بسیار خوبی را پشت سر نهاد لذا با توجه به توان بدنی و نوع قضاوتش این شایستگی را دارد تا در فهرست داوران بین‌المللی کشورمان قرار گیرد و استان البرز را صاحب یک موفقیت ارزشمند کند.

وی افزود: انتظار جامعه داوری ما و همه فوتبال دوستان در استان البرز این است تا از این داور حمایت شود تا به حق خود در این زمینه دست یابد.

یدی با بیان اینکه استان البرز همواره مهد معرفی داوران شایسته به کشور بوده گفت: در گذشته مسعود مرادی و حسین خانبان به این موفقیت رسیدند و امروز چهره‌هایی چون اکبریان باید غنای داوری البرز را به رخ همگان بکشند.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان البرز در ادامه با بیان اینکه درفصل جدید فوتبال کشور تلاش داریم بر تعداد داوران خود در لیگ‌های کشور بیفزاییم ادامه داد: با توجه به تغییرات اخیر کمیته داوران نمی‌توان اظهار نظری درباره نحوه عملکرد این کمیته و سیاست‌هایش داشت با این حال سعی داریم با توجه به توانمندی بالای داورانمان آن‌ها در فصل جدید قضاوت بیشتری در لیگ‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی داشته باشند.

وی در پایان به آغاز لیگ استان البرز اشاره کرد و گفت: در فصل جدید با برگزاری جلسات توجیهی نکات لازم را به داوران استان منتقل کرده‌ایم ضمن آنکه در اوایل تیرماه همایشی یکروزه برای داوران استان برگزار خواهیم کرد تا با آخرین قوانین و نکات داوری روز دنیا آشنا شوند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول