اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چناران در مجلس:

دولت در امتداد قطار سریع‌السیر برقی مشهد ـ گلبهار به چناران تعهد کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در امتداد قطار سریع‌السیر برقی مشهد ـ گلبهار به چناران تعهد کرده است.

دولت در امتداد قطار سریع‌السیر برقی مشهد ـ گلبهار به چناران تعهد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد دهقان در مراسم عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر مشهد - گلبهار اظهار داشت: رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر امتداد قطار سریع‌السیر برقی مشهد ـ گلبهار به چناران دستور و تعهد کرده‌اند.

نماینده چناران طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار هم‌زمانی عملیات اجرایی امتداد قطار سریع‌السیر برقی مشهد ـ گلبهار به چناران شد، افزود: هم‌زمانی آغاز عملیات اجرایی این پروژه به شهر 50 هزار نفری چناران سبب به ثمر نشستن قول رئیس جمهور در چهارمین سفر استانی و ایجاد امیدواری می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار 170 میلیارد ریالی اولیه این پروژه ملی، اظهار کرد: در ردیف مستقل بودجه امسال نیز 110 میلیارد ریال اختصاص یافته که این رقم با توجه به زمان‌بندی پروژه باید اصلاح شود.

نماینده چناران طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در ادامه به طرح اجرایی مسکن مهر در گلبهار اشاره و خاطرنشان کرد: واحدهای تجاری شهر جدید گلبهار گران است و در این ارتباط هزینه‌های رفت و آمد نیز بر این امر تاثیر می‌گذارد.

دهقان افزود: مسائلی چون حمل و نقل جاده‌ای و مدیریت شهر جدید باید در جلسه دیگری با حضور مدیرعامل شهرهای جدید و وزیر مطرح شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول