اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی خراسان ‌رضوی:

انقلاب اسلامی نمادی از اسلام ناب محمدی در چشم جهانیان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران نمادی از اسلام ناب محمدی در چشم تمام جهانیان نقش بسته است.

انقلاب اسلامی نمادی از اسلام ناب محمدی در چشم جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام مهدی جودکی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران بصیرت اداره تبلیغات اسلامی تکیه ابوالفضلی نیشابور اظهار کرد: نظام استکباری در پیشرفت ملت ایران و اعمال تحریم برای ایجاد نارضایتی در بین مردم دچار محدودیت شده است.

وی اضافه کرد: ملتی به الگویی همچون سیدالشهدا(ع) را در دل و جان خود پرورانده و به او اقتدا کرده است هیچ‌گاه ذلت نمی‌پذیرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به امکان دریافت هفت ‌هزار کانال ماهواره‌ای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی فعال، آن‌ها را تهدیدی برای تدین و تفکر دینی مردم دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بعد از یک‌هزار و 400 سال فرصت جدیدی برای توسعه و گسترش دین در ایران و بلکه جهان ایجاد کرد.

جودکی گفت: دشمن با ارائه طالبانیسم در شرق کشور به عنوان نماد اسلام متحجر و مدل اردوغانیسم در غرب کشور به عنوان نماد اسلام لیبرال و سکولار می‌کوشد خورشید انقلاب اسلامی را خاموش یا کم فروغ کند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: به برکت رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری این انقلاب شکوهمند اسوه‌ای برای سایر کشورهای اسلامی و بلکه کشورهای جهانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همایش طلایه‌داران هدایت در شش منطقه خراسان‌رضوی توسط مناطق آموزشی ادارات تبلیغات اسلامی برگزار و در آن آموزش‌های کاربردی برای فعالیت‌های همسو و همگام برای همه مبلغان ارائه می‌شود. 

جودکی با بیان اینکه 2 هزار مبلغ مستقر و بومی به مناسبت طرح هجرت، برای ماه مبارک رمضان بسیج شده‌اند، تأکید کرد: روحانیان باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان استفاده کرده و در مقابل جنگ نرم ایستادگی کنند.

جودکی اظهار داشت: مبلغان به جوانان و نوجوانان توجه داشته باشند و از فناوری‌های استفاده کرده و اطلاعات خود را در راستای پاسخگویی به نیاز مخاطبان به روز کنند.

وی ظرفیت ماه رمضان را فرصت عظیمی برای فرهنگ‌سازی در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و خواستار پرداختن مبلغان به سرفصل‌هایی همچون فرهنگ کار، تولید، ارزش سرمایه در اسلام و نیز لزوم پرهیز از تسلط فرهنگ غرب شد. 

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی دین‌شناسی، عمل به دین نرم‌خویی و مدارا با مردم را همگام با عشق و دلسوزی چهار گام بنیادین در تأثیر تبلیغ دینی عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول