اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته دولت

فرماندار سمنان مدیر نمونه بسیجی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان هم‏زمان با هفته دولت به عنوان مدیر نمونه بسیجی معرفی شد.

فرماندار سمنان مدیر نمونه بسیجی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، از سوی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در هفته دولت از حسن سعدالدین، فرماندار شهرستان سمنان به عنوان مدیر نمونه بسیجی تقدیر به عمل آمد.

در متن تقدیرنامه فرماندار شهرستان سمنان آمده است: درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت پاسداری از دین خدا را بر دوش کشیده و عنوان پیروی از حضرت اباعبدالله(ع) را به شایستگی پاس داشتند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق «صدقوا ما عاهدوالله علیه» شدند و نزول باران برکات و رحمت الهی بر تشنگان منتظر که مصداق بارز «و منهم من ینظر» منتظر منجی بشریتند، آمده‏اند تا اسوه حسنه باشند.

در ادامه می‏خوانیم: چه زیبا فرموده است رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که «اعتمادم این است که امروز مهم‏ترین وظیفه حقیقی شما، خودسازی و خودگرایی و پرداختن به رفع ضعف‏ها و نقص‏هاست، همان چیزی که گفته می‏شود: جهاد اکبر» و کسانی که به طور جد به این مهم پرداختند به یقین از مصادیق بارز نمونه‏ها هستند.

در این لوح آمده است: امروز جنابعالی در سال 1391 سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بین هم‏رزمان و مدیران بسیجی خود در سطح سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از نمونه‏های شناخته شده‏اید.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول