اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان با اشاره به بی‌مهری‌ها نسبت به این شهرستان:

سهم لردگان از پروژه‌های مهر ماندگار، تنها 2 پروژه است

خبرگزاری فارس: فرماندار لردگان گفت: سهم لردگان از پروژه‌های مهر ماندگار استان، تنها دو پروژه است، که بیمارستان‌های لردگان و فلارد از جمله این پروژه‌هاست.

سهم لردگان از پروژه‌های مهر ماندگار، تنها 2 پروژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لردگان اظهار داشت: در حالی که شهرستان لردگان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار است اما متاسفانه از ضعف‌ها و محرومیت‌های شدیدی رنج می‎برد.

وی، بحران آب را مهمترین مشکل شهرستان لردگان برشمرد و گفت: بسیاری از روستاهای این شهرستان در تامین آب آشامیدنی خود به شدت با مشکل رو‌به‌رو هستند این در حالی است که شایسته نیست این مردم ولایی و انقلابی با این همه محرومیت دست و پنجه نرم کنند.

زاهدی بر ضرورت رفع مشکل بی‌آبی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: من در حضور مسئولان استانی بارها مطرح کرده‌ام که حاضرم از هزینه‌های ورزشی و عمرانی شهرستان کم کنند اما بحران آب رفع شود.

فرماندار لردگان با بیان اینکه این شهرستان مورد بی‌مهری مسئولان استان قرار گرفته است، تصریح کرد: متاسفانه مدیران استان به شهرستان لردگان با دید منفی نگاه می‌کنند و این مسئله جایی به اوج خود می‌رسد که برخی مدیران بسیاری از مسائل را از توجه و نگاه فرماندار دور نگه می‌دارند.

زاهدی ادامه داد: با این وجود شهرستان لردگان در دوران دولت عدالت‌محور نهم و دهم از رشد و توسعه چشمگیری برخوردار گشته و در این مدت خدمات بسیار خوبی به مردم این شهرستان ارائه شده است.

وی، احداث کارخانه پتروشیمی لردگان را از مهمترین خدمات دولت‌ عدالت‌محور در این شهرستان برشمرد و گفت: این کارخانه در حال حاضر دارای 28 درصد پیشرفت فیزیکی است و امید می‎رود مراحل بهره‌برداری از این کارخانه هر چه سریع‌تر انجام شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: شهرستان لردگان همه شاخص‌های توسعه را داراست که با توجه بیشتر مسئولان به این منطقه می‎توان شاهد رشد و توسعه بیش از پیش آن بود.

فرماندار لردگان تعداد روستاهای این شهرستان را 365 روستا برشمرد و افزود: بیشترین روستاهای استان در این شهرستان واقع شده و از نظر جمعیتی این شهرستان مقام دوم را در استان دارد، بر همین اساس باید در ارائه امکانات و خدمات بیشتر به مردم این شهرستان تلاش بیشتری شود.

زاهدی با بیان اینکه سهم شهرستان لردگان از پروژه‌های مهر ماندگار استان، تنها دو پروژه است، اظهار داشت: بیمارستان لردگان و بیمارستان فلارد از جمله این پروژه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که جاده‌ای که چهار سال پیش آسفالت شده را جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار داده‌اند که این اقدام نادرست است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول