اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

هیئت ویژه‌ای از طرف لاریجانی روند بازسازی مناطق زلزله‌زده را بررسی کردند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت: هیئت ویژه‌ای از طرف لاریجانی روند بازسازی مناطق زلزله‌زده را بررسی کردند.

هیئت ویژه‌ای از طرف لاریجانی روند بازسازی مناطق زلزله‌زده را بررسی کردند

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار کرد: مجلس آمادگی خود را برای تصویب قوانین لازم و متمم بودجه برای کمک به زلزله‌زدگان و تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده اعلام داشته ولی متاسفانه تا به حال از طرف دولت و مسئولان استانی پیشنهادی صورت نگرفته است.

وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان ملت چندین بار از مناطق زلزله‌زده آذربایجان از نزدیک بازدید کردند و از روند امدادرسانی و بازسازی مناطق مطلع شدند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی افزود: به دستور رئیس مجلس هیئت ویژه‌ای از نمایندگان مجلس به ریاست رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به صورت تخصصی از کیفیت و نحوه بازسازی مناطق زلزله‌زده بازدید کرده و نتایج آن را به اطلاع رئیس مجلس و سایر نمایندگان برای آگاهی دقیق از خسارات وارده و عمق فاجعه برای تصویب قوانین لازم رسانده‌اند.

دهقانی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما در مناطق زلزله‌زده افزود: متاسفانه تا به امروز اقدام عملی برای ایجاد اماکن دامی در شهرستان ورزقان صورت نپذیرفته و همه طرح‌ها در سطح حرف و حدیث است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید عملکرد ضعیف برخی از مسئولان در حادثه زلزله اخیر را به حساب نظام و انقلاب گذاشته و تایید کنیم.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول