اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد:

بجنورد نیازمند اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتری است

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد با اشاره به مشکلات اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهر و لزوم همکاری مردم برای پیشبرد طرح‌ها، گفت: بجنورد به عنوان پیشانی خراسان‌شمالی نیازمند اجرای پروژه‌های عمرانی متعددی است.

بجنورد نیازمند اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، کیوان دژهوت بعدازظهر امروز در نشست با شماری از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: باید برای توسعه این شهر کارهای عمرانی به منظور آبادانی بیشتر صورت بگیرد که علاوه بر اعتبارات شهرداری نیاز به حمایت‌های مسئولان استان نیز است.

وی با تاکید بر اینکه بجنورد پنج سال دیگر به طور حتم متفاوت‌تر از امروز خواهد بود، افزود: هم‌اکنون ده‌ها پروژه عمرانی در سطح این شهر در حال اجرا بوده که به توسعه مرکز استان کمک خواهد کرد.

دژهوت با بیان اینکه در اوایل تاسیس خراسان‌شمالی این شهر صرفاً سه ورودی و خروجی داشت، گفت: امروز آهنگ توسعه بجنورد شدت یافته و اجرای پروژه‌های بزرگی در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

وی از احداث تقاطع غیرهمسطح چهار راه شهدای بجنورد به عنوان یکی از پروژه‌های اساسی یاد کرد و ادامه داد: اجرا و تکمیل این پل تأثیر به سزایی در روان شدن ترافیک داشته و چهره زیبایی را به این منطقه از شهر با نورپردازی‌ها و طراحی‌های انجام شده خواهد بخشید.

دژهوت اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی شهر بنا به ضرورت باید انجام شود زیرا عمران و آبادانی وظیفه ذاتی شهرداری بوده و به طور حتم از اجرای این پروژه‌ها مردم نفع می‌برند.

شهردار بجنورد گفت:‌ در ذیل تقاطع غیرهمسطح می‌توان خدماتی چون ایستگاه پلیس، پارکینگ و ... داشت.

وی با تاکید بر اینکه این روگذر با طراحی و مشخصات فنی اجرا می‌شود، افزود: باندهای کندرو نیز در طول مسیر چهارراه شهدا تا میدان دفاع مقدس پیش‌بینی شده و اینکه برخی از واحدها خسارت ملکی را در این محور مطرح کرده موضوعیت ندارد چون این پروژه به حالت اول برگشته و تردد در این مسیر مثل سابق می‌باشد و در عین حال ترافیک روان خواهد شد.

دژهوت همچنین به برخی خسارت‌ها به خاطر رکود یا تعطیلی در کسب و کار مردم در این محور اشاره کرد و گفت: البته باید این موضوع توسط کارشناس مشخص شود تا در صورت خسارت بر اساس کارشناسی پرداخته شود.

وی همچنین اجرای تقاطع غیرهمسطح در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد را از دیگر برنامه‌های شهرداری بجنورد در آینده عنوان کرد.

شهردار بجنورد از ساماندهی آب‌های سطحی و اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری بجنورد نام برد و گفت: تمام تلاش ما این بوده که این پروژه‌ها ظرف یک سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین بر کلان‌نگر بودن مدیران تاکید کرد و افزود: برخی از مسئولان ما دید کلان‌نگر نداشته و در این زمینه مشکلاتی از جمله در حوزه مدیریت شهری ایجاد می‌شود.

دژهوت با اشاره به اینکه شهرداری وظایف متعددی را در حوزه‌های مختلف بر دوش دارد، مشارکت دستگاه‌ها را برای پیشبرد خدمات‌رسانی به مردم ضروری خواند.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر، 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول