اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان:

ارزشیابی دانش‌آموزان ششم ابتدایی با آزمون خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ارزشیابی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی توصیفی نیست و این دانش‌آموزان با برگزاری آزمون برای آنها ارزشیابی می‌شوند.

ارزشیابی دانش‌آموزان ششم ابتدایی با آزمون خواهد بود

نجیمه باجلان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی جدید با تحولات بسیاری در نظام آموزشی استان همراه بوده است، اظهار کرد: امیدواریم که با اجرای نظام 3-3-6 در میان دانش‌آموزان سطح علمی استان روز به روز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه درس ملی هر ساله یکی از کتب پایه‌های دوره ابتدایی تغییر می‌کنند، ادامه داد: در سال تحصیلی جدید نیز محتوای آموزشی کتب پایه دوم ابتدایی تغییر کرده است و سال تحصیلی آتی نیز محتوای آموزشی کتب پایه سوم ابتدایی تغییر می‌کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: آموزش و پرورش اصفهان به سمت افزایش کیفیت و کیفی‌سازی مباحث آموزشی در مدارس ابتدایی استان سوق یافته است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس تحولات صورت گرفته در آموزش و پرورش، کیفیت نظام آموزشی استان در دوره ابتدایی 90 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: ارزشیابی دانش‌آموزان دوره ابتدایی از پایه نخست تا پنجم به صورت توصیفی است.

باجلان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 64 هزار دانش‌آموز در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل شده‌اند، تاکید کرد: ارزشیابی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی توصیفی نیست و این دانش‌آموزان با برگزاری آزمون ارزشیابی می‌شوند.

وی افزود: افزایش سطح مهارت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش تلقی می‌شود که این موضوع در کتب درسی این پایه تحصیلی لحاظ شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول