اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تأکید کرد

توجه به ارزش‌ها و اخلاق در میادین ورزشی

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: هدف اصلی ورزش رشد و تعالی انسان‌ها و ارزش‌ها است و باید تلاش کنیم که ارزش‌ها، اخلاق و رضای خداوند را در میادین ورزشی مورد توجه قرار دهیم.

توجه به ارزش‌ها و اخلاق در میادین ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار چهارشنبه شب در آیین تجلیل از قهرمانان المپیاد کرمانیان اظهار داشت: به دست آوردن مدال‌های رنگارنگ و کسب عناوین قهرمانی بسیار ارزشمند است، اما باید تلاش کنیم که ارزش‌ها، اخلاق و رضای خداوند را نیز در میادین ورزشی مورد توجه قرار دهیم.

وی نیت و هدف اصلی ورزش را رشد و تعالی انسان‌ها و ارزش‌ها دانست و افزود: با به دست آوردن این اهداف کسب عناوین و قهرمانی‌ رضایت‌بخش است.

استاندار کرمان ضمن تبریک دوباره کسب مدال‌های طلا توسط زهرا نعمتی و رهام شهابی ورزشکاران کرمانی در پارالمپیک 2012 لندن گفت: این افتخار برای ما ارزشمند است و این دو مدال طلا برای نخستین‌بار توسط ورزشکاران کرمانی برای کشور ما کسب شد.

وی افزود: توانمندی و استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی در استان کرمان وجود دارد و امیدواریم همچنان شاهد کسب مدال‌های دیگری در رقابت‌های بین‌المللی توسط ورزشکاران کرمانی باشیم.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول