اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران هراس دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: در حالی که تجهیزات دشمنان بیش از دیروز است اما آنها از اقتدار نیروهای مسلح ایران در هراس بوده و جرأت تجاوز ندارند.

دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد در همایش «پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح استان قم» که پیش از ظهر امروز در سالن شهید اخلاقی سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این همایش کاری عظیم برای پیشگیری از وقوع جرایم در بین نیروهای مسلح محسوب می‌شود.

وی افزود: در این رابطه همه دست‌اندرکاران نیروهای مسلح همت کرده و جلسات متعددی را در رده‌های مختلف نظامی در قالب کمیسیون‌های مختلف برگزار کرده‌اند.

فرمانده سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه موضوعات گوناگونی در این کمیسیون‌ها مطرح شده است گفت: کار گسترده‌ای در حال انجام بوده و همه این توفیقات در سایه عنایات خداوند حاصل شده است.

وی پیروزی انقلاب را افتخاری عظیم و تاجی گرانبها بر سر ملت ایران دانست و بیان داشت: در این برهه از زمان، سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح به عنوان بازوان پرقدرت انقلاب از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع می‌کنند و این مسئله نیز توفیقی دو چندان برای آنها به شمار می‌رود.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: فرماندهان، سرداران و سربازان ایرانی زیر پرچم الله گرد هم آمده و پرچم‌داران ارزش‌های انقلاب محسوب می‌شوند و در صف مقدم مبارزه با دشمنان به وظیفه خود عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) با تاکید بر هوشیاری و دقت در محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن گفت: نیروهای مسلح مانند زنجیری مستحکم به یکدیگر متصل شده و به پاسداری از کشور می‌پردازند بنابراین باید نسبت به مشکلات نیروهای مسلح حساس بوده و آنها را برطرف کنیم.

وی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام توصیف و ابراز کرد: نیروهای مسلح همواره مورد توجه ایشان قرار داشته‌اند بنابراین این نیروها در درجه نخست باید مراقب خود بوده و در این مسیر که دشمنان تلاش‌های خرد و کلان زیادی در امتداد یکدیگر علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، از مبارزه دست برندارند.

مهدوی‌نژاد افزود: دشمنان همچون موریانه قصد دارند ساختمان نیروهای مسلح را در هم بشکنند بنابراین یکی از راهکارهای مقابله با این توطئه دشمنان، همفکری و همکاری برای پیشگیری از وقوع جرایم است.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه دشمنان از اقتدار و هیمنه نیروهای مسلح ایران وحشت دارند گفت: این در حالی است که استکبارگران بیش از گذشته تجهیزات نظامی در اختیار داشته اما به دلیل ترس از نظام اسلامی جرأت تعرض به ایران را ندارند.

وی ادامه داد: جلساتی که در زمینه پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح برگزار می‌شود فرصتی طلایی برای همفکری و همدلی در زمینه پیشگیری از این گونه جرایم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول