اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور عشایر کهگیلویه:

ماشین‌آلات امور عشایر کهگیلویه، بهمئی و چرام کارایی ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس امور عشایر کهگیلویه، بهمئی و چرام یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نهاد زیر مجموعه خود در این سه شهرستان عشایری را کمبود و یا به نوعی نبود راننده می‌داند و می‌گوید، ماشین‌آلات امور عشایر بدون راننده در خوابند.

ماشین‌آلات امور عشایر کهگیلویه، بهمئی و چرام کارایی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سلیمان فروزی عصر امروز در حاشیه نشست ستاد حوادث شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: امور عشایری کهگیلویه با امکانات خود به سه شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس اداره امور عشایری شهرستان کهگیلویه، بهمئی و چرام تصریح کرد: جامعه عشایری که تحت حمایت ما هستند محدود و پراکنده بوده که همین امر خدمات‌رسانی را مشکل و طاقت‌فرسا می‌کند.

فروزی با بیان این‌که به رغم همه مشکلات خدمات‌رسانی مطلوب و قابل قبولی به عشایر ارائه می‌شود، عنوان کرد: در بارندگی‌های اخیر بسیاری از را‌ه‌های عشایری دچار خسارت شده بودند که با حضور به موقع ماشین‌آلات اداره امور عشایر این مسیرها بازگشایی شدند.

وی با بیان این‌که این اداره با توجه به گستره جغرافیایی که باید تحت پوشش قرار دهد دچار کمبود ماشین‌آلات است، عنوان کرد: سه دستگاه لودر، یک تانکر آب‌رسان و یک دستگاه کمپرسی به ارائه خدمات به عشایر سه شهرستان کهگیلویه، بهمئی و چرام می‌پردازند.

فروزی با اشاره به برخی از خسارت‌های پیش آمده در سیل اخیر خاطرنشان کرد: در مجموع 100 رأس دام عشایر در بارندگی‌های اخیر تلف شد.

این مسئول در امور عشایر یادآور شد: دو دستگاه تانکر آب‌رسان به صورت مداوم به خدمات‌رسانی عشایر می‌پردازند.

رئیس اداره امور عشایر سه شهرستان کهگیلویه، بهمئی و چرام با بیان این‌که تعدادی از رانندگان ماشین‌آلات امور عشایری بازنشسته شده‌اند، تصریح کرد: همین مسئله باعث شده که این ماشین‌آلات به علت نبود راننده عملاً کارایی نداشته باشند.

فروزی با بیان این‌که تاکنون نامه‌نگاری فراوانی در مورد جذب رانندگان جدید داشته‌ایم، عنوان کرد: متأسفانه تاکنون هیچ جواب مثبتی در این زمینه نشنیده‌ایم.

وی افزود: قطعاً با جذب و به‌کارگیری چند راننده جدید و به کارگیری این ماشین‌آلات خدمات‌رسانی به عشایر غیور و زحمت‌کش نیز افزایش می‌یابد که امیدواریم مسئولان در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای‌ پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول