اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خبر داد

صدور 540 کارت امر به معروف در گیلان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از صدور 540 کارت امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

صدور 540 کارت امر به معروف در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در جلسه شورای اداری استان ستاد احیای امر به معروف را دارای ظرفیت‌های مختلف و متعددی دانست.

وی با بیان اینکه امر به معروف مبانی فراوان دارد، تصریح کرد: ستاد احیای امر به معروف گیلان دارای چهار معاونت اصلی و حدود 9 کمیته تخصصی است.

امام جمعه موقت رشت با تصریح بر اینکه ستاد احیای امر به معروف طبق اعلام مرکزیت جزو برترین ستادهای کشور است، خاطر نشان کرد: اگر چه این ستاد به لحاظ ساختاری عملکرد قابل قبولی ارائه داده است، اما از وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید بتوانیم منکرات را به نحوی برطرف کنیم.

وی به بازرسی از اداره‌های گیلان در کمیته عفاف و حجاب اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته از 90 اداره کل استان بازرسی شد که وضعیت برخی اداره‌ها و سازمان‌ها رضایت‌بخش بوده است.

شفیعی‌زاده بازرسی از 657 مرکز دولتی و غیردولتی را از جمله اقدام‌های ستاد احیای امر به معروف ذکر کرد و گفت: 600 نفر در امر حجاب و عفاف تشویق شدند.

وی از صدور 540 کارت امر به معروف و نهی از منکر در بخش اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و افزود: 200 نفر از برادران در بحث تذکر لسانی در رشت آموزش دیدند و کار خود را به صورت ورزیده انجام می‌دهند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت تمام مسئولان و مدیران کل بتوانیم در حوزه احیای امر به معروف اقدام‌های مهمی انجام دهیم.

ا‌نتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول