اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی چهارمین فرش خاکی هرمز

هنر محیطی فرش خاکی به توسعه هرمز منتهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگی چهارمین پروژه فرش خاکی در جزیره هرمز گفت: هنر محیطی فرش خاکی به توسعه هرمز منتهی می‌شود

هنر محیطی فرش خاکی به توسعه هرمز منتهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمز، طالب گلزاری در تشریح اقدامات انجام شده انجمن هنرهای تجسمی هرمز با بیان اینکه فرش خاکی اتفاق مهمی در جزیره محسوب می‌شود، اظهار داشت: بعد از اتفاق هنری فرش خاکی در سال87 فعالیت‌های انجمن هنرهای تجسمی هرمز منسجم تر شده است.

وی افزود: در تلاشی نمادین با استفاده از خاک‌های رنگی قرمز و سفید اقدام به رنگ آمیزی دیوارهای خانه‌های مسکونی و نیز جاده های آسفالت سراسر جزیره خواهیم کرد تا از این طریق ویژگی ظاهری شهر که همان خاک‌های رنگی است در بدو ورود گردشگران، بارز باشد.

گلزاری که مدیریت انجمن هنرهای تجسمی هرمز را نیز بر عهده دارد در ادامه به برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان افتخارات هرمز در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در نوروز پیش رو اشاره کرد و افزود: با برپایی این نمایشگاه سعی داریم مردم جزیره را با سایر هنرها از جمله هنر عکاسی بیشتر آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه در جزیره هرمز جوانان هنرمند با استعدادی زندگی می‌کنند ضعف‌های نظام آموزشی و نیز نا آشنایی مردم با فعالیت‌های هنری را یادآور شد و اظهار داشت: با برپایی فرش خاکی، هنر تا حدود زیادی برای مردم ملموس شد به گونه‌ای که دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرمز در مهر آینده اقدام به پذیرش دانشجو در رشته گرافیک خواهد کرد.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول