اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ملارد:

جاذبه‌های گردشگری ملارد کتاب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار ملارد از چاپ کتابی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهر خبر داد.

جاذبه‌های گردشگری ملارد کتاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، اکبر طارمی ظهر امروز در ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان اظهار داشت: مراکز گردشگری در این شهرستان با تمهیدات اندیشیده شده به مردم و مسافران نوروزی معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی این مراکز در قالب کتابچه‌ای تدوین می‌شود که جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی به مسافران و مردم شناسانده و معرفی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این شهرستان برای جذب گردشگر می‌تواند بسیار موفق عمل کند افزود: برای اینکه بتوانیم برنامه‌های خود را در این راستا محقق سازیم باید زیرساخت‌های گردشگری را در ملارد توسعه دهیم.

معاون فرماندار ملارد تأکید کرد: شناسایی و بیان ابعاد تاریخی این شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دستگاه‌های ذیربط باید آن را مد نظر داشته باشند.

طارمی اظهار داشت: در این راستا کمیته‌های زیر مجموعه باید اقدامات مناسبی را به منظور توسعه این زیرساخت‌ها انجام داده و با شناساندن جاذبه‌های گردشگری این شهرستان را با رشد و حضور گردشگران مواجه سازند.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده به منظور استقبال از مسافران نوروزی به این شهرستان اشاره کرد و گفت: تجهیز محل اسکان مسافران، آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، بهسازی و نظافت سطح معابر و خیابان‌ها، و ارسال لیست کشیک از جمله اقداماتی است که در ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان انجام شده است.

طارمی تأکید کرد: هیچ‌گونه کوتاهی در خصوص ارائه خدمات به مسافران و مردم در ایام نوروز پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر کدام از دستگاه‌های ذیربط باید وظایف خود را به صورت دقیق انجام دهند و زمینه رفاه مسافران را فراهم کنند.

انتهای پیام/2302/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول