اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می گیرد

حرکت اتوبوس‌های گردشگری در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت: در ایام نوروز، شش اتوبوس در مسیرهای گردشگری همدان حرکت می‌کنند.

حرکت اتوبوس‌های گردشگری در همدان

ایرج ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه امسال هم اتوبوس گردشگری در همدان حرکت می‌کند، اظهار کرد: در ایام نوروز مسیر گردشگری همدان برای سومین سال پیاپی در همدان راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: اتوبوس گردشگری همدان از روز نخست فروردین ماه تا پایان تعطیلات نوروزی در اماکن گردشگری همدان به حرکت در می‌آید.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی، شش دستگاه اتوبوس از مسیرهای گردشگری همدان حرکت و مسافران و شهروندان همدانی را به این اماکن تاریخی و توریستی می‌رسانند.

وی ایستگاه‌ ابتدایی این اتوبوس‌ها را میدان امام (ره) عنوان کرد و گفت: با حرکت اتوبوس از میدان امام، به سمت بلوار علویان، در میدان هگمتانه توقف دارد و سپس از آن جا به سمت باباطاهر حرکت می کند.

ملک‌محمدی بیان داشت: اتوبوس گردشگری از خیابان شریعتی به سمت عباس‌آباد حرکت می‌کند و سپس به گنجنامه و از بلوار ارم در شهربازی توقف دارد و آن جا از 30 متری سعیدیه به سمت میدان بعثت بر می‌گردد و از آنجا به سمت شیرسنگی و آرامگاه حرکت و مجدد به میدان امام برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه نرخ مسیرهای اتوبوس گردشگری آزاد است، بیان داشت: نرخ‌های تعیین شده برای این مسیرها، بین 250 تا 500 تومان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه استقبال از این مسیر بسیار زیاد است، گفت: استقبال از این مسیر در سال نخست اجرا 4 هزار نفر و در سال دوم 12 هزار نفر بود که پیش‌بینی می‌شود، با استقبال بیشتر مردم در سال‌های آینده به خطوط گردشگری اتوبوس اضافه شود.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان همدانی و مسافرانی که مایل به استفاده از مسیر گردشگری هستند، می‌توانند در مکان‌های توریستی و تفریحی مد نظر خود از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول