اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گردشگری بهمئی:

اداره گردشگری بهمئی بی‌خانمان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گردشگری بهمئی نبود فضای اداری را بزرگترین مشکل این اداره دانست.

اداره گردشگری بهمئی بی‌خانمان است

اسفندیار اباب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار داشت: با وجود فرا رسیدن عید نوروز و پر مشغله بودن فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در همه ایام سال به خصوص در این فصل، نداشتن ساختمان اداری یکی از اساسی‌ترین مشکلات ما به شمار می‌رود که دامن‌گیر ما شده است.

رئیس اداره گردشگری بهمئی ادامه داد: این اداره ماهیانه مبلغ 200 هزار تومان بابت اجاره ساختمان اداری پرداخت می‌کند؛ در صورتی که همین نیز فضای کافی و مناسبی برای این اداره نیست.

اباب خاطرنشان کرد: این اداره نیازمند یک ساختمان اداری مجهز جهت برای کلاس‌های آموزشی صنایع دستی، جایگاه اداری و دیگر امکانات رفاهی در شأن و منزلت این سازمان است.

این مسئول تصریح کرد: از استاندار و مسئولان دست‌اندرکار تقاضا داریم، نسبت به خانه‌دار کردن این اداره همکاری لازم را با مجموعه میراث فرهنگی داشته باشند.

مدیرکل گردشگری شهرستان بهمئی به ظرفیت‌های بالای گردشگری این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: برای جذب هرچه بیشتر مسافر و گردشگر باید زیرساخت‌های لازم در این شهرستان فراهم شود که قبل از هر چیز ساختمان مجزا و خود مالک باید درنظر گرفته شود.

اباب با بیان اینکه بهمئی نه تنها برای استان خودمان، بلکه برای استان‌های دیگر از جمله مناطق و استان‌های همجوار هم می‌تواند، مقصد گردشگری باشد، یادآور شد: با داشتن این همه ظرفیت همه باید در مجموعه استانی و شهرستانی دست به دست هم بهمئی را به کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول