اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود قابلیت‎های فراوان

سهم گردشگری علی‎آبادکتول تنها نیم درصد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود قابلیت‎های فراوان این شهرستان، سهم گردشگری علی‎آبادکتول تنها نیم درصد است.

سهم گردشگری علی‎آبادکتول تنها نیم درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‎الله نوروزی عصر پنج‎شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان علی‎آبادکتول اظهار داشت: مردم و مسئولان این شهرستان از سال‎های قبل از انقلاب، پیرو خط امام راحل بودند و در انقلاب نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردند و تاکنون نیز در همه مراحل همنوا با مقام معظم رهبری بوده و هستند که اینها همه از افتخارات و سربلندی ماست.

دستگاه‎های اداری علی‎آبادکتول در انجام امورات پرتلاش هستند

وی تصریح کرد: مردم این شهرستان قشری سخت‎کوش و زحمت‎کش هستند و هیچ نگرانی در شهرستان نداریم، زیرا همه مردم فهیم با ولایت و با دیانت هستند و دستگاه‎های اداری علی‎آبادکتول نیز در انجام امورات فعال و پرتلاش هستند.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است به علی‎آبادکتول نگاه ویژه‎ای شود، زیرا با وجود آداب و رسوم، فرهنگ، صنایع دستی و توانمندی‎های زیادی که دارد؛ ولی سهم گردشگری ما تنها نیم درصد است که لازم است در این خصوص تمهیدات و اقدامات ویژه‎ای صورت گیرد.

اجرای به موقع احکام مجرمان یک عامل بازدارنده است

نوروزی عملکرد نیروی انتظامی را رضایت‎بخش ارزیابی کرد و گفت: در بحث قتل‎های صورت گرفته در شناسایی و دستگیری قاتلان با جدیت و سرعت عمل اقدام کردند، ولی لازم است برای اجرای احکام اقدامات جدی‎تری صورت بگیرد زیرا اجرای به موقع احکام می‎تواند یک عامل بازدارنده خوبی در سطح شهرستان باشد.

وی تصریح کرد: این نقطه ضعف شهرستان است که در این چنین شهرستانی که دارای مردمی انقلابی و ولایت‎مدار است چنین حوادث و اتفاقات ناگواری رخ دهد.

این مسئول خواستار رسیدگی جدی‎تری در این زمینه شد و گفت: دیوان عدالت اداری نیز در مصوبات شورای تامین رسیدگی جدی‎تری داشته باشد، زیرا این گونه حوادث و آسیب‎ها و همچنین مواردی از قبیل موادمخدر و توزیع‎ کنندگان و خرده‎فروشان موادمخدر باید شناسایی و جمع‎آوری شوند.

باید برخورد جدی با متجاوزان به منابع طبیعی شود

نوروزی مشکل منابع طبیعی را نیز یکی از مشکلات شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: در این شهرستان به بخشی از منابع طبیعی و ملی تعرض شده است که باید پیگیری و پس گرفته شود و در مقابل مردم نیز از منابع طبیعی در خصوص اراضی‎شان گله‎مند هستند که این نیز باید پیگیری و حل شود.

انتهای پیام/2307/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول