اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنگره سراسری ادبیات پایداری:

کرمان بنیانگذار حوزه ادبیات دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی چهارمین کنگره سراسری ادبیات پایداری گفت: کرمان به عنوان بنیانگذار حوزه ادبیات دفاع مقدس در کشور شناخته شده است.

کرمان بنیانگذار حوزه ادبیات دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی ابوالحسنی بعد از ظهر امروز در نشست خبری چهارمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: ادبیات پایداری کار بزرگی است که باید به صورت جدی به آن توجه کرد.

وی بیان داشت: نخستین رشته علمی در حوزه دفاع مقدس در دانشگاه شهید باهنر استان کرمان شکل گرفت و در ادامه آن بسیاری از دانشگاه‌های کشور، طالب راه‌اندازی این رشته تحصیلی هستند.

ابوالحسنی افزود: چهارمین کنگره سراسری ادبیات پایداری شاهد حضور صاحبنظران و افراد مدعی است که معتقد هستم همه این موارد به برکت و عنایت شهدا رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: 60 مهمان خارج از استان کرمان شامل صاحبنظران حوزه ادبیات پایداری در این کنگره حضور دارند که نشان از تثبیت موضوع است.

دبیر اجرایی چهارمین کنگره سراسری ادبیات پایداری گفت: استان کرمان به عنوان بنیانگذار حوزه ادبیات دفاع مقدس در سطح کشور شناخته شده است.

ابوالحسنی با اشاره به برنامه‌های حاشیه‌ای چهارمین کنگره سراسری ابیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان خاطرنشان کرد: نخستین آلبوم موسیقی کرمان با عنوان «سرزمین مهربانی» کاری از هنرمندان این استان با روایت هنری، حماسی و تاثیرگذار از دفاع مقدس در این کنگره رونمایی می‌شود.

وی ابراز داشت: کتاب «نامه پایداری سه» شامل مجموعه مقالات سومین دوره کنگره ادبیات پایداری سه نیز در حاشیه این دوره از کنگره رونمایی می‌شود.

به گزارش فارس، چهارمین کنگره سراسری ادبیات پایداری 9 و 10 اسفندماه جاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول