اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

آینده نظام در گرو توجه به ارزش‏های دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اهمیت دفاع مقدس گفت: آینده نظام در گرو توجه به ارزش‏های دفاع مقدس است.

آینده نظام در گرو توجه به ارزش‏های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‏نژاد در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی، اظهار کرد: جبهه‏های حق علیه باطل در تاریخ انقلاب ماندگار است.

وی به درک درست از شرایط جنگ هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با همه تلاش‏ها برای درک از شرایط جنگ نمی‏توان ابعاد مختلف آن را به تصویر کشید.

استاندار زنجان با بیان اینکه با ساخت و اجرای هزاران فیلم و نمایشگاه نمی‏توان فضای معنوی حاکم بر جبهه‏های حق علیه باطل را ترسیم کرد، یادآور شد: با همه تلاش‏های صورت گرفته حتی 10 درصد از واقعیت‏های جبهه هم درک نشده است.

 * فضای معنوی حاکم بر جبهه جنگ نورانی بود

وی فضای معنوی حاکم بر جبهه جنگ را نورانی توصیف کرد و ادامه داد: در حال حاضر با بازگو کردن ابعاد مختلف فضای جبهه بسیاری از کارشناسان با ابعاد دیگری از این فضا آشنا می‏شوند.

رئوفی‏نژاد جبهه‏های حق علیه باطل را افتخار تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت: کارشناسان نظامی بعد از سال‏ها توان تحلیل ابعاد مختلف جنگ را ندارند.

استاندار زنجان به الگوگیری شهیدان و رزمندگان جنگ از الگوهای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امکان جنگ با دشمن بدون الگوگیری از مفاهیم اسلامی امکان‏پذیر نبود.

وی به نبرد رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگان جنگ در میدان نبرد حسینی‏وار جنگیدند و شهید شدند.

 

* جبهه جنگ دانشگاه‏ انسان‏سازی بود

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه جبهه‏های جنگ دانشگاه‏های انسان‏سازی بود، خاطرنشان کرد: فضای حاکم بر جبهه‏ها انسان‏های بزرگی تربیت کرده است.

استاندار زنجان ابعاد معنوی جنگ را مورد تاکید قرار داد و افزود: ابعاد معنوی جنگ ایران در هیچ جنگ دیگری در سطح دنیا دیده نشده است.

وی با تاکید بر اهمیت جبهه‏های حق علیه باطل در سطح منطقه‏ای و جهانی، اظهار داشت: جهان چنین جنگی با ابعاد گسترده و شرایط معنوی حاکم بر آن را ندیده است.

 

* ابعاد معنوی جنگ موجب قدرت رزمنده‏های اسلام در دفاع مقدس بود 

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه نباید فقط ظاهر جنگ را دید، افزود: ابعاد معنوی جنگ در باطن موجب قدرت رزمنده‏های اسلام در دفاع مقدس بود. 

استاندار زنجان خواستار توجه مدیران و مردم به ابعاد مختلف دفاع مقدس شد و گفت: دفاع مقدس ظرفیت‏های بالایی برای آموزش مدیران و مردم دارد.

وی آشنایی نسل جوان انقلاب با دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بی‏شک در زمان مقتضی جوانان کشور برای سپر کردن سینه‏های خود در مقابل دشمن آماده هستند.

* بدون الگوگیری از میدان عاشورا امکان موفقیت وجود نداشت

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه دفاع مقدس و عملیات‏های آن الگوگیری از مفاهیم عاشورایی داشت، افزود: بدون الگوگیری از میدان عاشورا امکان موفقیت وجود نداشت.

این مراسم با ایجاد فضای جبهه و جنگ برای دانشجویان در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار و با اجرای نوحه‌خوانی به پایان رسید.

گفتنی است بیش از 200 دانشجوی دختر با همکاری سپاه انصارالمهدی زنجان و امور فرهنگی دانشگاه‏های استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

انتهای پیام/73002/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول