اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت عدم سرمایه‌گذاری

پروژه 500 میلیارد ریالی منطقه گردشگری آبگرم ناتمام باقی مانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: به علت عدم تمایل سرمایه‌گذاران همچنین پروژه 500 میلیارد ریالی منطقه گردشگری آبگرم ناتمام باقی مانده است و هم‌اکنون نیاز به سرمایه‌گذار دارد.

پروژه 500 میلیارد ریالی منطقه گردشگری آبگرم ناتمام باقی مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج سیدعبدالله موسوی امروز در جلسه توسعه آوج اظهار داشت: عدم اختصاص زمین در آبگرم از جمله مشکلاتی است که از مدت‌های گذشته مانع احداث ساختمان تصفیه‌خانه در این بخش از سوی مسئولان شده است.

فرماندار آوج افزود: پروژه‌های آب و فاضلاب بخش آبگرم برای سال 92 نهایی شده است تا به انجام برسد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آوج دارای 735 نقطه گردشگری ثبت شده است، تصریح کرد: توجه به مناطق تاریخی و گردشگری و پیگیری مطالبات از کار‌های به انجام رسیده در حوزه گردشگری آوج بوده است.

فرماندار آوج با بیان اینکه منطقه گردشگری آبگرم به عنوان الگویی برای جذب گردشگر در استان قزوین است، تصریح کرد: البته طی مدت‌های اخیر فعالیت‌های در این زمینه صورت گرفته است که ناکافی بوده.

موسوی با اظهار نارضایتی از عدم سرمایه‌گذاری و همچنین عدم تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در شهرستان آوج عنوان کرد: کوتاهی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری عامل مجهول ماندن مناطق بکر و زیبای گردشگری بوده است.

وی ابراز داشت: به علت عدم تمایل سرمایه‌گذاران همچنین پروژه 500 میلیارد ریالی منطقه گردشگری آبگرم ناتمام باقی مانده است و هم‌اکنون نیاز به سرمایه‌گذار دارد.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول