اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

افتتاح جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در مرودشت

خبرگزاری فارس: بخش استانی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد امروز در مرودشت آغاز به کار کرد و فیلم‌های آن به نمایش در آمد.

افتتاح جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، مراسم افتتاح شاخه استانی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ظهر امروز در مرودشت با حضور مسئولان آموزش و پرورش و مدیران و معاونان مجتمع‌ها و مدارس این شهرستان آغاز به کار کرد.

رئیس آموزش و پرورش مرودشت در این مراسم اظهار داشت: زیربنای فرهنگ و تمدن ملت‌ها بر میزان اطلاعات و آگاهی از تحولات و نوآوری‌های علمی، آموزشی و تربیتی استوار است.

مرتضی چراغی افزود: باید برای شناخت فرهنگ و تمدن خود و دیگر سرزمین‌ها ارتباطی عمیق میان نسل کنونی و تلاش‌های علمی، آموزشی و تربیتی فراهم شود و این مهم جز با ترویج، تثبیت و توسعه فرهنگ استفاده از تصاویر در فرآیند یاددهی و یادگیری میسر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: از جشنواره‌های علمی و فرهنگی نظیر جشنواره بین‌المللی فیلم رشد نهایت استفاده را در ایجاد یک خیزش جدید متناسب با دگرگونی‌ها و پیشرفت‌های جامعه به منظور دستیابی به آرمان‌های مطلوب می‌توان استفاده برد.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت همچنین بیان داشت: اهداف این جشنواره بهره‌گیری از توانایی‌های بالقوه موجود در آموزش و پرورش در راستای گسترش فرهنگ آموزش دیداری شنیداری، آشنایی دانش‌آموزان و فرهنگیان با محیط فرهنگی و هنری جشنواره و گرایش به غیرمتمرکز بودن بخشی از برنامه‌های جاری است.

به گزارش فارس، این جشنواره که به اهتمام معاون آموزش ابتدایی و کارشناسی تکنولوژی و گروه‌های آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مرودشت برگزار  شده است تا پنج‌شنبه هفدهم اسفند ماه جاری در تالار حضرت ولی عصر (عج) باشگاه فرهنگیان اداره آموزش و پرورش مرودشت ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول