اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی فارس خبر داد

تشکیل کارگروه‌های گردشگری برای استقبال از نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری فارس از تشکیل کارگروه‌های گردشگری برای استقبال از نوروز خبر داد.

تشکیل کارگروه‌های گردشگری برای استقبال از نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فعالی عصر امروز در «همایش گردشگری نوروز» در شیراز اظهار داشت: در سال 92 سعی داریم با رویکردی جدید، میزبان مسافران باشیم و در این راستا ستاد‌ها و کمیته‌های مختلفی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه برخی از استان‌های کشور برای جذب مسافر بیشتر، پاداش‌هایی مانند بنزین رایگان در نظر گرفته‌اند، افزود: استان‌ فارس به سبب دارا بودن جاذبه‌های بسیار زیارتی، فرهنگی، ادبی، گردشگری و... بدون در نظر گرفتن هدیه‌های ویژه برای بازدید‌کنندگان از این استان، هر ساله شاهد حضور گردشگران بسیاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با بیان اینکه این نهاد در تلاش برای به کار‌گیری تمام ظرفیت‌های فارس در راستای جذب بیشتر مسافران نوروزی است، تصریح کرد: فارس به دلیل اینکه سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور است و همچنین پایتخت فرهنگی ایران به شمار می‌آید، می‌تواند در زمینه گردشگری جایگاه ویژه‌ای را در سرزمین‌مان به خود اختصاص دهد.

فعالی توضیح داد: با احیای فرهنگ و خرده‌فرهنگ‌های پیشینیان ایران زمین، می‌توانیم شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در نقاط گوناگون کشورمان باشیم.

به گزارش فارس، هدف از برگزاری «همایش گردشگری نوروز» احیای فرهنگ‌ها و سنت‌های در حال فراموشی و توسعه فرصت‌های گردشگری، اعلام شده است.

در این همایش از رئیس انجمن راهنمایان گردشگری فارس، امیر سبوکی، به عنوان راهنمای برتر ایرانگردی و جهانگردی کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول