اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال 91 صورت گرفت

هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در گردشگری خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی گفت: در شش ماهه نخست امسال حجم سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری خراسان‌رضوی به بیش از هزار و 200 میلیارد ریال رسیده است.

هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در گردشگری خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسن زمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری در خراسان‌رضوی طی هشت سال گذشته بیش از 8 هزار میلیارد ریال بوده است.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان‌رضوی تصریح کرد: در مدت هشت سال هزار و 289 پروژه عمرانی سرمایه‌گذاری در حوزه زیر ساخت‌های گردشگری خراسان‌رضوی انجام شده است.

وی افزود: همچنین در شش ماهه نخست امسال حجم این سرمایه‌گذاری به بیش از هزار و 200 میلیارد ریال رسیده است.

زمانی خاطرنشان کرد: ساخت مراکز تفریحی و اقامتی، راه‌های دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، مجتمع‌های رفاهی بین راهی و سرویس‌های بهداشتی بین راهی از جمله موارد سرمایه‌گذاری در بخش زیر ساخت‌های گردشگری است.

وی با اشاره به بر گزاری نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تهران گفت: نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری از 16تا 18 اسفند ماه امسال در تهران برگزار می‌شود و خراسان‌رضوی نیز با 220 بسته پیشنهادی در حوزه سر مایه‌گذاری صنعت گردشگری در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

انتهای پیام/70003/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول