اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

بسیجیان از تمام تهدیدها عبور می‌کنند/ رصد دشمن در زمین، آسمان و دریا

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان با انسجام، وحدت، یکدلی و یکپارچگی از تمام تهدیدها عبور می‌کنند.

بسیجیان از تمام تهدیدها عبور می‌کنند/ رصد دشمن در زمین، آسمان و دریا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در مرحله اصلی رزمایش 25 هزار نفری «الی بیت‌المقدس» بسیجیان استان کرمان اظهار داشت: در پی فرمان مقام معظم رهبری که توجه به بخش رزمی و نظامی دریادلان بسیجی مورد عنایت بوده است، رزمایش‌هایی در سراسر ایران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز مفتخر به این هستیم که دریادلان بسیجی به همراه دیگر گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع)، عاشورا و الزهرا (س) و اقشار مختلف بسیج استان کرمان در میدان پادگان شهید بهشتی کرمان رزمایش «الی بیت‌المقدس» را برگزار می‌کنند.

فضلی ابراز داشت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» بیعتی دوباره با امام مسلمین است و 25 هزار دریادل بسیجی در استان، شهرستان‌ها و نواحی کرمان تجمع کرده‌اند و لبیک به ندای رهبری را سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش 25 هزار نفری «الی بیت‌المقدس» سی و یکمین رزمایش در سال جاری است، بیان کرد: شاهد شکوفایی و حضور چشمگیر بسیجیان در استان‌ها هستیم که با حضور در اردوگاه تمریناتی را انجام می‌دهند.

فضلی خاطر نشان کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس به صورت همه جانبه از نظام مقدس اسلامی حفاظت کردند و در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ نرم، نیمه‌سخت و جنگ سخت ادای وظیفه می‌کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرماید «هر کس قلبش برای اسلام بتپد، بسیجی است حتی اگر نامش را در نیروی بسیج ثبت نکرده باشد».

فضلی خطاب به بسیجیان ابراز داشت: شما ثابت کرده‌اید که در تمام عرصه‌های تهدید با انسجام، وحدت، یکدلی و یکپارچگی از تهدیدها عبور می‌کنید.

وی با بیان اینکه حرکت دشمن در زمین، آسمان و دریا در شبانه‌روز رصد می‌شود، تصریح کرد: رزمایش 25 هزار نفری «الی بیت‌المقدس» هم گونه‌ای از اعلام آمادگی رزمندگان ولایتمدار استان کرمان است.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به فرمایش رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: بسیجیان در حال تدارک اجرایی و علملیاتی کردن این دستور هستند.

فضلی اذعان داشت: دشمن بداند که ما در ابتدای انقلاب اسلامی که آمادگی دفاع از کشور را نداشتیم در جنگ تحمیلی با اراده ملت به تهدید آنها پاسخ دادیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران جنگ‌آزموده شده‌اند، گفت: دشمن باید به خود بیاید و دست از حماقت‌های خود بردارد، زیرا نیروهای مسلح و بسیجیان آماده دفاع از انقلاب اسلامی، ایران و مرزهای انقلاب هستند.

فضلی ابراز داشت: در سال گذشته 88 درصد از 4 میلیون نفری که به کربلاهای ایران در جنوب کشور رفتند، بار اولی بودند و برای نخستین بار به این مناطق رفتند.

وی افزود: امروز مردم بصیر و با کفایت ایران اسلامی برای پاسداری از خون شهیدان به رزمگاه شهدا سرازیر می‌شوند و اوج حضور مردم در مهمانی شهدا در کربلای ایران است.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول