اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات استان زنجان:

وزارت اطلاعات با قانون‌شکنان در ‌‌‌انتخابات ‌برخورد می‌کند

مدیرکل اطلاعات استان زنجان گفت: در بحث انتخابات تمکین به قانون نشود، برخورد می‌کنیم.

وزارت اطلاعات با قانون‌شکنان در ‌‌‌انتخابات ‌برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صفاری ظهر امروز در نخستین جلسه پیگیری و پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان زنجان اظهار کرد: پیشگیری یکی از موضوعات مهم در سالم برگزار شدن انتخابات است.

وی با تاکید بر همکاری و همراهی همگان در برگزاری سالم انتخابات افزود: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند، در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل اطلاعات استان زنجان در ادامه با تاکید در زمینه برخورد با تخلفات انتخاباتی افزود: با کسانی که به قانون تمکین نکنند، برخورد می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گفت: امید است با اقدامات لازم تخلفی در زمینه انتخابات در استان صورت نگیرد.

*لزوم اطلاع‌رسانی در زمینه برگزاری انتخابات

در ادامه این جلسه سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان نیز با اشاره به ظرفیت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان افزود: با توجه به اینکه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک هستیم، باید از ظرفیت این ستاد به نحو احسن استفاده کنیم.

رضا محمدی با تاکید بر انجام مکاتبات لازم با دستگاه‌های اجرایی استان افزود: برگزاری نشست‌های مطبوعاتی توسط اعضای ستاد و اطلاع‌رسانی در این زمینه از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

*دشمنان به دنبال فریب عوام در انتخابات آتی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل پرداخت و گفت: جلسات مربوط در این زمینه با عوامل زیر نظر و همکار با اداره کل ارشاد برگزار شده است.

علی سهندی با اشاره به فتنه رخ داده در سال 88 افزود: باید آگاه باشیم که در انتخابات آتی نیز دشمن به دنبال فریب عوام است و از لوازم مختلف برای این کار استفاده می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده از فضای مجازی در مقابله با فتنه‌های دشمنان افزود: نباید از ظرفیت رسانه‌های استان به ویژه رسانه ملی در این زمینه غافل شد.

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول