اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

مقابله با نظریه سیاسی انقلاب از اهداف آمریکا است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مقابله با نظریه سیاسی انقلاب اسلامی به عنوان نظامی که می‌تواند مدیریت کشور را برعهده داشته و جامعه را اداره کند، از اهداف دشمنان به ویژه آمریکا است.

مقابله با نظریه سیاسی انقلاب از اهداف آمریکا است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تحریم اقتصادی و بایکوت سیاسی علیه ایران از سوی دولت جبار و استعمارگر آمریکا آغاز شده و هیچ‌گاه ایران آغاز کننده قطع رابطه با آمریکا نبوده است.

وی با بیان اینکه قطع رابطه با نظام اسلامی را استکبار آغاز کرده است، افزود: آمریکا احساس می‌کرد نظام اسلامی تنها در سه ماه ساقط شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های آمریکا غلط از آب در آمد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به پاس مقاومت ملت ایران 34 سال است به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا تنها دو راه داشت، افزود: تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا راه حل اول بود که ملت ایران هرگز به آن تن نداده است.

ملت ایران هیچ‌گاه در برابر دشمن کم نیاورد

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه عذرخواهی از آمریکا و دست برداشتن از خون‌های پاک 70 هزار شهیدی که برای پیروزی انقلاب اسلامی شهید شده بودند از دیگر اهداف آمریکا بود، افزود: ملت ایران هیچ‌گاه در برابر دشمن کم نیاورد و با مقاومت به مسیر خود ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران تنها بحث‌های اقتصادی نیست، خاطرنشان کرد: سیاست‌های نظام اسلامی مهم‌ترین علت دشمنی آمریکا با ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در لابه لای صفحات تاریخ عملکرد و موضع‌گیری آمریکا علیه نظام اسلامی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: عداوت و دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی همواره وجود داشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا با اسلام عربی کاری ندارد، افزود: اسلام انقلاب اسلامی دشمنان را در هراس و  وحشت قرار داده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه آمریکا با اسلامی که ابا عبدالله الحسین (ع) مروج آن باشد، مخالف است، تصریح کرد: دشمنی آمریکا با چنین نظامی جدی است.

وی با بیان اینکه دومین راه ملت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا، مقاومت و استقامت است، خاطرنشان کرد: ملت ایران زیر بار زیاده‌خواهی‌های آمریکا نرفته و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نتوانسته این اراده را بشکند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دولت آمریکا همواره شدیدترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده است، گفت: مقابله با نظریه سیاسی انقلاب اسلامی به عنوان نظامی که می‌تواند مدیریت کشور را برعهده داشته و جامعه را اداره کند، از اهداف دشمنان به ویژه آمریکا است.

وی رشد 11 برابری علمی ایران را نتیجه مقاومت ملت ایران عنوان کرد و گفت: تحریم‌ها زمینه پیشرفت و توسعه ایران را بیش از گذشته فراهم کرده است.

انتهای پیام/73003/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول