اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان:

روند ارائه تسهیلات ورزشی برای ایجاد اشتغال جوانان آسان شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان گفت: روند ارائه تسهیلات ورزشی برای ایجاد اشتغال جوانان آسان شود.

روند ارائه تسهیلات ورزشی برای ایجاد اشتغال جوانان آسان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد شیرود‏میرزایی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان زنجان اظهار کرد: سهم ورزش جوانان در ایجاد اشتغال قابل توجه است.

وی ظرفیت ورزش جوانان را در ایجاد اشتغال یادآور شد و افزود: باید برای حمایت اعتباری از ورزشکاران و مدیرانی که قصد سرمایه‏گذاری در ورزش دارند، تلاش بیشتری صورت گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان با بیان اینکه ظرفیت ایجاد اشتغال بسیار بالاست، یادآور شد: اشتغالزایی در حوزه ورزش باید مورد توجه باشد.

وی اشتغال در حوزه ورزش را همطراز با بخش‏های دیگر عنوان کرد و گفت: در بسیاری از موارد ایجاد اشتغال در حوزه ورزش قابل قیاس با سایر بخش‏ها است.

شیرود ‏میرزایی کمبود اعتبارات در ایجاد اشتغالزایی ورزش را یادآور شد و تاکید کرد: مشکلات در تامین تسهیلات برای سرمایه‏گذاران موجب عدم موفقیت در این حوزه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان تسهیلات پرداختی از بانک‏های عامل را دارای پروسه‌ای سخت عنوان کرد و گفت: سرمایه‏گذاران برای جذب تسهیلات از بانک‏ها با مشکل مواجه هستند.

وی روند اداری بانک‏های عامل برای جذب تسهیلات را یادآور شد و اظهار کرد: مشکلات اداری زیادی برای جذب تسهیلات بانکی گریبانگیر سرمایه‏گذاران است.

شیرود‏ میرزایی بهره بالای بانکی را یکی از مهم‏ترین دلایل گریز سرمایه‏گذاران در بخش ورزش زنجان دانست و تاکید کرد: سرمایه‏گذاران در جذب تسهیلات بعضاً تا 30 درصد مجبور به پرداخت بهره هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان تسهیلات اعطایی برای اشتغال در بخش کشاورزی را 7 درصد عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان باید نسبت به نزدیک شدن میزان بهره تسهیلات بخش ورزش و کشاورزی اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال‏های اخیر بسیاری از سرمایه‏گذاران ورزشی در استان به دلیل مشکلات بانکی انصراف داده‏اند، خاطر‌نشان کرد: سرمایه‏گذاران به دلیل شرایط سخت بانکی از سرمایه‏گذاری منصرف می‏شوند.

شیرود ‏میرزایی از فعالیت 100 باشگاه و سالن ورزشی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: اگر برای هر سال دو نفر اشتغالزایی شود 200 نفر به صورت دائم و مستقیم اشتغالزایی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان میزان اشتغال غیر مستقیم را بسیار بیشتر از این برآورد کرد و گفت: بسیاری از باشگاه‏های ورزشی افراد مختلفی اعم از مربی، مستخدم و ... نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این 100 سالن به غیر از سالن‏های دیگر قهرمانی در سطح شهرستان زنجان است، افزود: سالن‏های ورزشی زنجان ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال دارد.

شیرود‏ میرزایی با بیان اینکه باید برای امر ورزش جوانان تلاش کرد، یادآور شد: حمایت‌های خوبی صورت گرفته و باید نسبت به استمرار آن تلاش کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان با بیان اینکه یک سرمایه‏گذار در پرورش اسب و اسب سواری در زنجان حضور داشت، گفت: این سرمایه‏گذار به دلیل مشکلات اعتباری موفق به اجرای طرح خود نشد.

وی حمایت‏های عملی برای سرمایه‏گذاری در بخش‏های مختلف ورزشی را خواستار شد و تاکید کرد: نباید نسبت به سرمایه‏گذاران کم توجهی صورت گیرد.

شیرود‏ میرزایی وجود یک مجموعه اسب سواری و پرورش اسب را در زنجان مهم دانست و گفت: ظرفیت‏های چنین مجموعه‏هایی بالاست و می‏تواند در موضوع اشتغال موثر باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان با بیان اینکه سرمایه‏گذاران مشابه دیگری نیز در بخش ورزش حضور داشته‏اند، یادآور شد: باید نسبت به جذب سرمایه‏گذاران تلاش کرد.

وی از ورود سالانه باشگاه‏های ورزشی به ظرفیت‏های موجود خبر داد و خاطر‌نشان کرد: هر ساله افراد زیادی برای سرمایه‏گذاری در بخش ورزش وارد می‌شوند.

انتهای پیام/73002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول