اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

قبرستان دارالسلام شیراز محل تجمع معتادان شده است

نمانیده ولی‌فقیه در فارس گفت: به دلیل بی‌توجهی بعضی از متولیان فرهنگی، قبرستان دارالسلام شیراز با قدمت بیش از یک‌هزار ساله تبدیل به تجمع معتادان شده است.

قبرستان دارالسلام شیراز محل تجمع معتادان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی پیش از ظهر امروز در جلسه کانون قرآن و عترت صدا و سیمای مرکز فارس در سخنانی اظهار داشت: استان فارس محل امن و پناه‌گاه ائمه‌ اطهار و محل دفن علما، فضلا و دانشمندان اسلامی است و زیبنده این قبرستان نیست که افراد ولگرد و معتاد در این محل جمع شوند و چهره سومین حرم اهل‌بیت (ع) را خدشه‌دار کنند.

وی اضافه کرد: استان فارس با بیش از یک‌هزار و 500 بقعه که 80 مورد آن در شیراز است، جایگاه ویژه‌ای را در کشور و جهان اسلام به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: استان فارس به ویژه کلان‌شهر شیراز به‌خاطر داشتن پیشینه مذهبی و مبارزاتی علیه طاغوت، مقام معظم رهبری آن را سومین حرم اهل بیت (ع) نام‌گذاری فرموده‌اند، که نیاز به توجه جدی در زیرساخت‌های عمرانی و مذهبی دارد.

امام جمعه شیراز بیان داشت: پیوند حزب توده با رژیم طاغوت و امضای قرارداد با شوروی سابق از سوی آمریکا به ایران دیکته شده بود تا از این طریق، با ترویج بهائی‌گری و عرفان‌های کاذب شاهد تضعیف فرهنگ ناب اسلامی در این شهر و استان باشیم.

ایمانی با مثبت ارزیابی کردن حضور خیران در ترویج جهاد با مال و جان در فارس که نشان از ایمان آنان است، افزود: خیران این استان با پرداخت 3 میلیارد تومان در سال گذشته و 6 میلیارد تومان در سال جاری برای برپایی ضیافت افطاری مستمندان و افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان، از نظر مقدار ریالی از تهران و دیگر استان‌های کشور پیشتاز بوده‌اند.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: مهم‌ترین الزام به کار و تلاش مدیران و مسئولان، استفاده از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی، معنوی و وجود حرم‌های مطهر در استان فارس به ویژه شهرستان شیراز است.

انتهای پیام/‌2448/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول