اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری زاده به فارس خبر داد

برپایی اردوی آماده‌سازی صبا در کیش / جدال با ملوان 8 آذر در انزلی

مربی تیم فوتبال صبای قم از برپایی اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم صبا در تعطیلات 20 روزه لیگ برتر فوتبال در جزیره کیش خبر داد.

برپایی اردوی آماده‌سازی صبا در کیش / جدال با ملوان 8 آذر در انزلی

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از دیدار با تیم فوتبال سایپا البرز نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به پایان رسید تا بدین ترتیب تیم‌ها وارد تعطیلات لیگ برتر شوند و بازیکنان صبا نیز تا بعد از دهه محرم استراحت خواهند کرد.

وی ادامه داد: لیگ برتر هم به سبب فرا رسیدن نیم فصل و هم به دلیل در پیش بودن بازی‌ تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های هفته چهارم مرحله گروهی انتخابی جام ملت‌های آسیا تعطیل است و بر همین اساس، بازیکنان تیم صبای قم تا بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی استراحت می‌کنند و بار دیگر تمرینات را از سر می‌گیرند.

بختیاری‌زاده بیان داشت: با توجه به فرصت زیاد تا بازی بعدی ما در هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور که روز هشتم آذر ماه در مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به انجام می‌رسد، با هماهنگی مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم، اردویی را برای افزایش آمادگی تیم در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: بر همین اساس برنامه‌ریزی برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در جزیره کیش انجام شده است و این اردو از روز جمعه این هفته یعنی بیست و چهارم آبان ماه به مدت یک هفته با حضور تمام بازیکنان برگزار می‌شود.

وی افزود: بعد از دیدار با تیم فوتبال سایپا البرز در هفته پانزدهم لیگ برتر، تیم ما قطعا با انگیزه بالا تلاش خواهد کرد در بازی بعدی و البته سایر دیدارهای لیگ برتر به فکر کسب امتیازات لازم باشد تا بتواند خود را به رده‌های بالای جدول رده بندی لیگ برتر برساند.  بختیاری زاده ابراز داشت: تیم خوب و هماهنگی داریم که متاسفانه در نیم فصل اول لیگ برتر به دلیل مواجه شدن با بدشانسی‌های زیاد امتیازات فراوانی را از دست داد ولی این تیم قطعا با استفاده مطلوب از تعطیلات لیگ برتر به مرز هماهنگی کامل دست خواهد یافت و در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور با قدرت بیشتری به میدان می‌رود تا به موقعیتی مناسب در لیگ سیزدهم دست یابد.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه‌ بازی تیم فوتبال صبای قم در هفته اول از دور برگشت سیزدهمین مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شده است و بر اساس آن صبای قم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال روز هشتم آذر ماه در خارج از خانه میهمان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول