اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان خبر داد

عضویت رایگان 2300 نفر در کتابخانه‌های عمومی زنجان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر 2 هزار و 340 نفر به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان عضو شدند.

عضویت رایگان 2300 نفر در کتابخانه‌های عمومی زنجان

سیروس نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌کند.

وی به برخی از برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: بازدید دانش‌آموزان مدارس از کتابخانه‌های عمومی و عضویت رایگان دانش‌آموزان از فعالیت‌های اداره است.

*ارائه نرم افزار تخصصی انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات نقاشی در بخش کودکان کتابخانه‌های عمومی برای علاقه‌مندان برگزار شده است، تصریح کرد: نرم افزار تخصصی انقلاب اسلامی در سطح همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان ارائه شده است.

این مسئول برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب ویژه کتابداران را از دیگر فعالیت‌ها اعلام کرد و بیان داشت: مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین و از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای www.booki.ir برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

نعمتی نمایش آثار و کتاب‌های موضوع انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده اعلام کرد و اذعان داشت: جلسه شعرخوانی و قصه گویی با موضوع انقلاب اسلامی در سطح کتابخانه‌های عمومی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات قصه‌گویی هر هفته در کتابخانه‌های عمومی زنجان برگزار می‌شود، متذکر شد: این برنامه‌ها با حضور مربی قصه‌گو برگزار می‌شود.

*استقبال گسترده کودکان از برنامه‌های قصه‌گویی کتابخانه‌های عمومی

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان ادامه داد: این جلسات با استقبال گسترده کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه مواجه شده و هر هفته در بخش کودک کتابخانه‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر قصه‌گویی، برگزاری جلسات شعرخوانی، کتابخوانی گروهی، مثنوی‌خوانی و شاهنامه خوانی، مسابقه نقاشی، از دیگر برنامه‌های بخش کودک کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان است.

نعمتی به برنامه عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: به همین مناسبت 2 هزار و 340 نفر از علاقه‌مندان به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان عضو شدند.

وی در پایان اذعان داشت: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف در طول سال برای دانش‌آموزان، دانشجویان و همه اقشار جامعه مفید واقع شود.

انتهای پیام/73008/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول