اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

اصلاحات به عارف و خاتمی ختم نمی‌شود/ باید درباره عملکردمان شفاف‌سازی کنیم

سهیلا جلودار زاده، نماینده دوره دهم مجلس گفت: جریان اصلاحات متکی به اشخاص نیست، به عبارت ساده یعنی در افرادی چون من و آقای عارف و رئیس دولت اصلاحات یا هریک از بزرگان ختم نمی‌شود.

اصلاحات به عارف و خاتمی ختم نمی‌شود/ باید درباره عملکردمان شفاف‌سازی کنیم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، سهیلا جلودار زاده در گفتگو با روزنامه آرمان ملی گفته است: فراکسیون امید را اگر بخواهیم مورد ارزیابی قرار بدهیم، بخشی از آن به افراد و بخش اعظمی از آن به رهبری این فراکسیون بازمی‌گردد، اعضای فراکسیون امید در ابتدای تاسیس به این اجماع رسیده بودند که ریاست مجلس را نصیب خود کنیم و در رای‌گیری نیز شاهد آن بودیم که آرا بسیار نزدیک هم بود. اما این ضعف را داشتیم و نتوانستیم خوب عمل کنیم.

این نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در ادامه گفته است: ما در دوران گذار موظف هستیم نسبت به عملکرد‌های خود در اذهان عمومی شفاف‌سازی کنیم، البته باید یادآور این نکته باشیم که با تحریم، کنار کشیدن و یا استعفا دادن موضوع حل نمی‌شود و پاک کردن صورت مسأله روش غلطی است.

این فعال اصلاح‌طلب در بخش دیگری از این مصاحبه می‌گوید: جریان اصلاحات متکی به اشخاص نیست، به عبارت ساده یعنی در افرادی چون من و آقای عارف و رئیس دولت اصلاحات یا هریک از بزرگان ختم نمی‌شود وقتی صحبت از جریان می‌شود یعنی یک تفکر، یک آرمان و نه یک شخص و یا یک نفر با افکار محدود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول