اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جدیدی: نیاز به نگاه پدرانه داورزنی داریم/ هیچکدام از مفاد قرارداد ما با آرمات رعایت نشد

مدیرعامل خاتم اردکان با اشاره به شکایت سرمربی تیم ملی نوجوانان برای دریافت مطالبت قبلی خود از این باشگاه گفت: در شرایط کنونی نیازمند نگاه پدرانه داورزنی هستیم.

جدیدی: نیاز به نگاه پدرانه داورزنی داریم/ هیچکدام از مفاد قرارداد ما با آرمات رعایت نشد

علیرضا جدیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی ایجاد شده در جریان دیدار تیم های فولاد سیرجان و خاتم اردکان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: موضوع آرمات در کمیته انضباطی مطرح بود، اما در نهایت به خارج از حوزه والیبال و در فضایی غیر ورزشی کشید که این اتفاق نباید رخ می داد.

وی ادامه داد: کاش کمیته انضباطی فدراسیون حرف های دو طرف را می شنید و بعد در نهایت در فضایی ورزشی تصمیم نهایی که با توافق طرفین صورت گرفته اتخاذ می شد، نه اینکه بدون در نظر گرفتن شرایط تیم و حرف های ما کار به دادگاه بکشد.

مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان خاطرنشان کرد: برای والیبال وجهه خوبی ندارد که این موضوعات به جای مرتفع شدن درون خانواده در دادگاه رسیدگی شود و بهتر است فدراسیون به جای نگاه فرد گرایانه کمی هم باشگاه مدار باشد.

جدیدی گفت: باشگاه های ورزشی در این شرایط سخت اقتصادی که کشور به آن دچار است تلاش می کنند تا زنده بمانند و تنور رقابت ها را گرم نگه دارند بنابراین لازمه بقا این است که فدراسیون نیز حمایت لازم را از باشگاه ها انجام دهد.

وی عنوان کرد: آرمات استعفا داده بود، خودش از ما خواست این استعفا رسانه ای نشود، اما در نهایت با شکست متوالی خبر از اخراج به میان آورد. طبق قرارداد آرمات با دریافت 50 درصد قرارداد باید با خاتم خداحافظی می کرد، اما هیچ کدام از بندهای قرارداد اجرا نشد و دادگاه ما را 100 درصد محکوم کرده است.

جدیدی اظهار داشت: باشگاه خاتم انتظار دارد داورزنی با نگاه پدرانه این موضوع را به سرانجام برساند تا طرفین در نهایت به یک توافق جامع دست یابند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های فولاد سیرجان و خاتم اردکان در جریان دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حواشی زیادی همراه شد.

پس از برگزاری ست نخست، در اقدامی عجیب ناظر بازی اعلام کرد که تیم خاتم دارای حکم قضایی است و نباید در این هفته بازی کند و این دیدار باید لغو شود. پس از لغو بازی در پایان ست نخست مجدداً با توافق تیم‌ها این دیدار با تاخیری حدوداً یک ساعته میان ست‌های اول و دوم ادامه یافت که نهایتاً با پیروزی ۳ بر صفر سیرجانی‌ها به پایان رسید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول