اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

انصاری‌راد: اصلاح‌طلبان باید تکلیف خود را با مردم روشن کنند/ از رأی خود به روحانی و لیست امید رضایت ندارم

حسین انصاری‌راد با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید تکلیف خود را با مردم روشن کنند گفت: از رأی خود به روحانی و لیست امید رضایت ندارم زیرا آن‌طور که انتظار می‌رفت چه در دولت و چه در مجلس دهم عمل نشد.

انصاری‌راد: اصلاح‌طلبان باید تکلیف خود را با مردم روشن کنند/ از رأی خود به روحانی و لیست امید رضایت ندارم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، حسین انصاری‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نمایندگان مجلس ششم درباره ابعاد حضور عارف در انتخابات گفت: «تصمیم آقای عارف مبنی بر اینکه فارغ از نظر اصلاح‌طلبان نامزد انتخابات شود و هیچ توجهی به نظر بزرگان اصلاحات نداشته باشند، به طور آشکار به اتحاد اصلاح‌طلبان ضربه می‌زند. در حقیقت آقای عارف زمینه اختلاف میان اصلاح‌طلبان را ایجاد کرده است و چنین عملکردی نه برای خود او و نه برای جبهه اصلاحات نتیجه مطلوبی نخواهد داشت».

او ادامه داد: «البته این را هم بگویم که اگر اصلاح‌طلبان متحد شوند و نامزد معتبر و رأی‌آوری را معرفی کنند، جایی برای عارف نمی‌ماند و حرفی برای گفتن نخواهد داشت زیرا مردم اعنتایی به او نمی‌کنند».

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که در دوره نمایندگی‌تان چه ارتباطی با عارفی به عنوان معاون اول دولت اصلاحات داشتید، بیان کرد: «من شخصا هیچ وقت احساس تفاهم با آقای عارف نداشتم و او را به هیچ‌وجه اهل گفت‌وگو ندیدم».

او درباره عملکرد عارف در مجلس دهم هم اظهار کرد: «عملکرد آقای عارف در مجلس دهم هم بسیار ضعیف بود و حتی یک حرف درست از او شنیده نشد. حتی من از همه اصلاح‌طلبان حاضر در مجلس دهم یک‌بار هم حرف دست نشنیدم. من به تمام لیست ۳۰نفره امید رأی دادم اما واقعیت این است که نتیجه مطلوب حاصل نشد».

این نماینده مجلس ششم در پاسخ به این پرسش که آیا از رأی خود به روحانی و لیست امید پشیمان هستید، تصریح کرد: «ما بر حسب وظیفه عقلانی خود عمل کردیم زیرا تصور می‌کردیم این افراد می‌توانند کشور را به مسیر عقلانیت بازگردانند. پشیمان نیستم اما از رأی خود به روحانی و لیست امید رضایت ندارم زیرا آن‌طور که انتظار می‌رفت چه در دولت و چه در مجلس دهم عمل نشد».

انصاری‌راد در پایان درباره وضعیت کلی انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: «اصلاح‌طلبان باید تکلیف خود را با مردم و انتخابات روشن کنند که چه می‌خواهند و چه نمی‌خواهند و اگر قرار است بازهم مدیریت کشور به همین شیوه هشت‌سال اخیر ادامه یابد، همان بهتر که در انتخابات شرکت نکنند».

منبع: مثلث آنلاین

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول