اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گام‌هایی محکم و استوار در راستای جهاد تبیین

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در خصوص برگزاری ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی در استان هرمزگان گفت: دانش‌آموزان در این اردوی دو روزه با قسمتی از واقعیت‌های انقلاب اسلامی آشنا شدند.

گام‌هایی محکم و استوار در راستای جهاد تبیین

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - مهر نوشت: «مجتبی باستان» در خصوص برگزاری ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی در استان هرمزگان که با حضور ۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد برگزار شد، افزود: همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، هدف اصلی از برگزاری این اردو، جهاد تبیین و آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی و امنیتی بود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: در طی این دو روز برنامه‌های مختلفی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شد که با بازدید از پارک هوا و فضا در تهران آغاز شد.

وی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و آشنایی آن‌ها با آخرین دستاوردها در حوزه نفت و گاز اظهار کرد: دانش‌آموزان پس از سفر دریایی با قایق‌های عاشورای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز پهپادی در استان هرمزگان رفتند و با آخرین دستاوردها در این حوزه آشنا شدند.

باستان تصریح کرد: دانش‌آموزان در این اردوی دو روزه با قسمتی از واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دستاوردها و موفقیت‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف آشنا شدند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه ایران اسلامی، مقتدر، قوی و خودکفا است و در حوزه‌های مختلف در رتبه‌های برتر دنیا قرار دارد، اذعان کرد: تصویری که دشمن در جنگ ترکیبی از ابتدای مهرماه تاکنون در فضای مجازی برای دانش‌آموزان به تصویر کشیده است، ایران ناکارآمد و ضعیف است؛ اما واقعیت این نیست و بخشی از ایران واقعی را دانش‌آموزان در این اردو به‌طور ملموس دیدند و مورد قضاوت قرار دادند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که این دانش‌آموزان که جزء استعدادهای درخشان هستند، در قامت مدیران آینده کشور بتوانند به‌خوبی ایفای نقش کنند.

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول