اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گریه نکن! (گفت و شنود)

زمانی که دولت عربستان با ایران دشمنی می‌کرد و کیهان در مقابلش موضع می‌گرفت، برخی از مدعیان اصلاحات از عربستان دفاع می‌کردند، و‌لی حالا که میان ایران و عربستان رابطه دوستانه برقرار شده و کیهان از این رابطه دفاع می‌کند، آنها خط عوض کردند و مانند آمریکا و متحدانش به عربستان حمله می‌کنند!

گریه نکن! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- کیهان نوشت: گفت: پیروزی‌های بزرگ دولت در عرصه دیپلماتیک علاوه‌ بر آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی، غربگراهای داخلی را هم بدجوری عصبانی کرده است.

گفتم: پس انتظار داشتی برای دولتی که بدون برجام و FATF دستاوردهایی داشته که مدعیان اصلاحات فکرش را هم نمی‌کردند،کف و سوت بزنند؟!

گفت: در ابراز عصبانیت‌شان هم خیلی کودکانه عمل می‌کنند! مثلاً چند روزی است که تیترها و گزارش‌های قبلی کیهان علیه عربستان را منتشر می‌کنند و زور می‌زنند که آن تیترها را با مواضع اخیر کیهان در حمایت از روابط ایران و عربستان‌، متناقض قلمداد کنند! 

گفتم: عقل‌شان نمی‌رسد که دارند از خیانت خودشان به ایران و ایرانی پرده بر می‌دارند. زیرا، آن وقتی که دولت عربستان با ایران دشمنی می‌کرد،کیهان در مقابلش موضع می‌گرفت و در همان حال برخی از مدعیان اصلاحات از عربستان دفاع می‌کردند و‌لی حالا که میان ایران و عربستان رابطه دوستانه برقرار شده، کیهان از این رابطه دفاع می‌کند و مدعیان اصلاحات خط عوض کرده و مانند آمریکا و متحدانش به عربستان حمله می‌کنند!

گفت: مگر این غربگراها از خودشان جربُزه و اراده‌ای ندارند که زلف خودشان را به آمریکا گره زده‌اند؟!

گفتم: مستخدم یکی از خان‌ها بعد از مرخصی به روستای خان برمی‌گشت ولی سیل راه را بسته بود و خان را دید که آن طرف رودخانه ایستاده و‌ گریه می‌کند! مستخدم خان هم شروع به ‌گریه کرد! پرسیدند چی شده؟ گفت؛ چه می‌دانم؟! گفتند؛ پس چرا ‌گریه می‌کنی؟ گفت؛ من به خان اعتماد دارم! حتماً اتفاق ‌گریه‌داری افتاده که‌ گریه می‌کند!
 

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول