اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی‌:

دشمن برای تسلط بر جوانان جنگ نرم را هدایت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی‌ گفت: دشمن برای اینکه بر ذهن، قلب و اندیشه جوانان و دانشمندان ما تسلط پیدا کند، جنگ نرم را هدایت می‌کند.

دشمن برای تسلط بر جوانان جنگ نرم را هدایت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسین یادگاری بعد از ظهر امروز در کنفرانس ملی زلزله، سازه، روش‌های محاسباتی در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی هستیم و آنچه برای ما مطرح است، استراتژی و راهبردهای عملیاتی و اندیشه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی نبرد راهبردها است و برای سبک زندگی جدید در مقابل سبک زندگی لیبرالیستی، این راهبرد باید با اندیشه الهی حتما شکل گیرد.
یادگاری بیان داشت: جهاد اقتصادی نیاز به جهاد فکری و عملی دارد و در سطح جامعه دگرگونی با استراتژی مشخص صورت نمی‌گیرد.
وی اذعان داشت: کارهای ارزنده خوبی در حال اجرا است و تخصص در کنار تعهد می‌تواند، کاری بسیار ارزنده ارائه دهد و دشمن برای اینکه بر ذهن، قلب و اندیشه جوانان و دانشمندان تسلط پیدا کند، جنگ نرم را هدایت می‌کند.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: جنگ نرم مقابله‌ای است که بتواند بر روی ذهن، قلب و اندیشه انسان اثر بگذارد و حرکت‌های کنونی که در نظام سرمایه‌داری است، خود کشورهای لیبرالیستی را به سمت آن کشیده که یکی از چالش‌های آن خروج از فشار و یکی از آنها ترور بعضی شخصیت‌ها و تضعیف جمهوری اسلامی است تا خود را از فشار داخلی رها کنند.
یادگاری گفت: دشمن با این اندیشه تلاش می‌کند، الگوی ایران به عنوان الگوی جهانی مطرح نشود و حفظ اندیشه تفکر صهیونیسم یکی دیگر از تفکرات لیبرال است.
وی افزود: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای غیر‌دولتی است که بعد از انقلاب در دانشگاه‌های ما شکل گرفت و از آن به بعد فرهنگ جهاد در دانشگاه‌ها شکل اساسی خود را گرفته است.
وی ابراز داشت: جهاد دانشگاهی یعنی تبدیل آموزش‌ها به تولیدات در کارهای مهمی از جمله سلول‌های بنیادی که جهاد دانشگاهی دخالت داشته است و از آن برای درمان بیماری استفاده می‌شود.
یادگاری اذعان داشت: ما معتقدیم جهاد دانشگاهی هنوز توقعات نظام را به آن صورت که نظام توقع دارد، برآورده نکرده است و تا 30 سال آینده در کارهای پژوهشی تحقیقاتی به جایگاه ایده‌آل می‌رسیم.
به گزارش فارس، کنفرانس ملی زلزله با حضور بزرگان و اندیشمندان این بخش عصر امروز در دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول