اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصغر شرفی:

فرصت برای جبران وجود دارد/ هواداران کرمانی به ورزشگاه بیایند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان گفت: مس با چند تیم بالای خود اختلاف امتیازی آنچنانی ندارد و هنوز فرصت برای جبران وجود دارد.

فرصت برای جبران وجود دارد/ هواداران کرمانی به ورزشگاه بیایند

اصغر شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم مس در شرایطی به سر می‌برد که احتیاج به وقوع برخی تغییرات در آن احساس می‌شد، برای خروج از این شرایط مسئولان باشگاه  تصمیم گرفتند تا با اضافه کردن ساکت الهامی به کادر فنی تیم کمک کنند.

وی افزود: ساکت الهامی دارای قابلیت‌های فنی خوبی است و تا این لحظه با حضور وی شرایط تیم از نظر فنی تغییر کرده و این تغییر و تحولات مثبت در اردوی آماده‌سازی تیم در کیش به خوبی نمایان شد.

شرفی در مورد اردوی آماده‌سازی تیمش در کیش بیان داشت: اردوی خوبی بود، باشگاه تمام  امکانات لازم را برای رفاه تیم فراهم کرد، تمام بازیکنان تیم در این اردو در اختیار کادر فنی قرار داشتند و این مسئله کمک خوبی به تیم کرد تا شرایط به بهترین شکل ممکن برای موفقیت تیم در ادامه مسابقات فراهم شود.

وی با بیان اینکه فشارهای روحی ناشی از شرایط تیم در جدول مسابقات کمی بازیکنان تیم را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: تنها کسب سه امتیاز دیدار برابر نفت تهران می‌تواند فشار تمرینات و خستگی دو هفته اخیر را از تن بازیکنان تیم خارج کند.

 

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی و در اختیار نداشتن برخی بازیکنان تیمش در دیدار برابر نفت خاطرنشان کرد: این مسئله کمی وضعیت تیم را قبل از بازی برای نفت تحت تأثیر قرار داده است.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: از نفت شناخت خوبی داریم و تمرینات چند روز اخیر تیم را بر اساس سیستم و سبک بازی این تیم انجام داده‌ایم، اما بازیکنان مس باید در چند دیدار باقیمانده خود با جرأت و جسارت بیشتری بازی کرده و نتایج در خور شأن این تیم را کسب کنند ، زیرا همچنان اعتقاد دارم مس با چند تیم بالایی خود اختلاف امتیازی آنچنانی ندارد و هنوز فرصت برای جبران وجود دارد.

شرفی اذعان داشت: با آمدن ساکت الهامی، نوع تمرینات تیم فرق کرده است، تمام مجموعه با یکدیگر همدلی و وفاق دارند و به جرأت می‌توانم بگویم هیچ تیمی در سطح لیگ برتر از نظر رفاقت و دوستی در این شرایط قرار ندارد.

وی با درخواست از هواداران و فوتبال‌دوستان کرمان بیان داشت: مس سرچشمه در این مقطع از فصل نیاز به حمایت کرمان و کرمانی دارد، این تیم از هشت دیدار باقیمانده باید در پنج مسابقه خود در کرمان به مصاف حریفانش رود، لذا در صورتی که هواداران با حضور پرشور خود در ورزشگاه شهید باهنر در روز جمعه از این تیم حمایت کنند، شرایط به سود مس سرچشمه تغییر می‌کند.

شرفی گفت: نتایج مس در پایان فصل، آبرو و اعتبار اصغر شرفی است، ما باید با ارائه بازی‌های زیبا و کسب نتیجه باشگاه سرچشمه را سرفراز کنیم، بایزکنان تیم باید در بازی‌های پایانی قدرت و اقتدار خود را به رخ حریفان بکشند، در صورتی که احساس کنم بازیکنی با توجه به شرایط تیم قصد کم‌کاری را دارد به بدترین شکل ممکن با او برخورد می‌کنم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول