اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور

فوتبال نفت محمودآباد از سد حریف بوشهری خود گذشت

خبرگزاری فارس: در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نفت محمودآباد با نتیجه سه بر یک از سد گاز فجر جم بوشهر گذشت و همچنان امیدوار به ماندن باقی ماند.

فوتبال نفت محمودآباد از سد حریف بوشهری خود گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم نفت محمودآباد در یک بازی حساب شده و زیبا با نتیجه سه بر یک از سد رقیب خود گاز فجر جم بوشهر که به لطف تفاضل گل دو رده از نفت بالاتر بوده، عبور کند و امیدوار به بقا در سه دیدار باقی مانده باشد.

دیدار امروز را داورانی از گیلان قضاوت کردند و دو تیم با خلق صحنه‌های زیبا بر روی دروازه‌ها، گرمای خاصی به هوای نسبتا سرد استادیوم اختصاصی مجموعه نفت محمودآباد بخشیدند.

نفت محمودآباد در نیمه اول با دو گل مسابقه را به پایان رساند و تک موقعیت‌هایی را نیز تیم بوشهری به دست آورد که مدافعان نفت با هوشیاری مانع از فروپاشی دروازه تیمشان شدند.

 

* برد حقمان بود

سرمربی تیم گاز فجر جم بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه بر روی نقاط ضعف و قدرت نفت محمودآباد کار کرده بودیم، تصریح کرد: تیم نفت دراین دیدار بسیار متفاوت‌تر از گذشته و با طراوت خاصی بازی می‌کرد و برد حق این تیم در این دیدار بود.

عیسی اکرمی از قضاوت ضعیف داور ابراز گله کرد و افزود: در لیگ دسته دوم به دلیل عدم نظارت مناسب و ارزشیابی دقیق در برخی از دیدارها نه به عمد ولی داوران تعیین کننده نتیجه هستند و باید مسئولان لیگ کشور فکری برای این مسئله داشته باشند.

اکرمی سه دیدار باقی مانده تیمش را نسبتا آسان دانست و ابراز داشت: با توجه به ادامه بازی‌ها و حریفان تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند به نظر می‌رسد که تیم نفت و تیم ما در لیگ ماندگار هستند.

سرمربی تیم بوشهر در پایان از میزبانی شایسته نفت محمودآباد تقدیر کرد.

* در دیدار گذشته توهینی به داور نکردم 

سرمربی تیم نفت محمودآباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با ابراز خرسندی از نتیجه به دست آمده از بازی بسیار خوب شاگردانش تقدیر کرد.

بهروز ولی پور افزود: در روزهای پایانی سال 90 با توجه به نتایج به دست آمده، تیم ما از نظر روحی و جسمی افت شدیدی کرده بود و تعطیلات ابتدایی سال به کمک ما آمد و توانستیم با تزریق روحیه مناسب به بازیکنان شرایط ایده آلی را فراهم کنیم.

ولی پور تصریح کرد: دیدار با طراوت امروز و نتیجه به دست آمده حاصل تلاش مسئولان تیم، کادر فنی و همچنین غیرت بازیکنان تیمم بود که با کسب این پیروزی ما را به روزهای پایانی لیگ امیدوار و خوش بین کرد.

سرمربی تیم نفت که از نشستن بر روی نیمکت تیمش محروم بود، اظهار داشت: در دیدار گذشته هیچگونه توهینی به داور نکردم ولی به ناحق مرا از این دیدار محروم کردند و جالب اینکه سرپرست تیم ما که در بازی قبل اصلا همراه تیم نبود نیز از این دیدار محروم شد.

وی ادامه داد: اشتباهات فاحش در بازی‌های لیگ در این سطح گریبان تیم ما و دیگر تیم‌ها را گرفته و تعجب می‌کنم که چطور در این رده از لیگ، داوران در انجام درست قضاوت عاجز هستند و هیچ کس نیز پیگیر این اشتباهات نیست.

بازیکن سرشناس سال‌های نه چندان دور فوتبال مازندران آینده تیم خود را بسیار خوب توصیف کرد و بیان داشت: اگر با همین روحیه و صرف کردن فعل خواستن به دیدار حریفان برویم، قطعا به نتایج دلخواه می‌رسیم و با بقا در لیگ دسته دوم هواداران و مردم محمودآباد را خوشحال خواهیم کرد که این دور از دسترس نیست.

به گزارش فارس، از نکات جالب توجه این دیدار، محرومیت سرپرست تیم فوتبال نفت محمودآباد بود که بر اساس گزارش به دلیل توهین به داور در دیدار قبلی تیمش محروم شد که با ارائه مستندات، معلوم شد که نفت در دیدار قبلی این سرپرست را به همراه نداشته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول