اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب مازندران خبر داد

حضور و ساماندهی 1000 فوتبالیست در زیراب مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب در شهرستان سوادکوه گفت: یک‌هزار و 10 فوتبالیست شهر زیراب در مسابقات کشوری، استانی و شهرستانی سال گذشته حضور داشته‌اند.

حضور و ساماندهی 1000 فوتبالیست در زیراب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد قبادی ظهر امروز در جلسه هیئت فوتبال این شهر از حضور یک‌ هزار و 10 فوتبالیست زن و مرد در طول سال گذشته از شهر زیراب در لیگ‌های کشوری و استانی و شهرستانی خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با بیان این مطلب که 9 تیم فوتبال و فوتسال از شهر زیراب در مسابقات کشوری و استانی حضور داشته‌اند، گفت: تیم فوتبال بانوان صدرا لیگ برتر کشور، تیم فوتسال بانوان نخبگان لیگ دسته اول استان، تیم فوتسال بانوان صدرا لیگ دسته یک استان، تیم فوتسال شهید حمیدی لیگ دسته دو استان، تیم نوجوانان شهدا لیگ دسته یک استان، تیم جوانان نخبگان لیگ زیر گروه استان، تیم نوجوانان نخبگان لیگ زیر گروه استان، تیم فوتبال محمد طاها لیگ زیر گروه استان و تیم فوتبال شهدا در لیگ زیر گروه استان حضور داشته‌اند.

وی از حضور 46 تیم و حدود 860 فوتبالیست در لیگ‌های شهر زیراب خبر داد و افزود: 10 تیم در لیگ دسته یک شهر زیراب، 10 تیم در لیگ دسته دو شهر زیراب، 10 تیم در لیگ فوتسال شهر زیراب، هشت تیم در لیگ فوتبال جوانان شهر زیراب و هشت تیم در لیگ فوتبال نوجوانان شهر زیراب پا به توپ شده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب، حضور پنج مدرسه فوتبال در این شهر را موجب پشتوانه‌سازی برای فوتبال این شهر ذکر کرد و گفت: مدرسه فوتبال نخبگان، مدرسه فوتبال بانوان نخبگان، مدرسه فوتبال شهدا، مدرسه فوتبال صدرا و مدرسه فوتبال غیرت در شهر زیراب فعالند.

قبادی به توانمندی فوتبال در روستاهای این شهر اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های کمیته روستایی هیئت فوتبال شهر زیراب شاهد برگزاری مسابقات مختلف در مناطق کسلیان، ولوپی، سی پی و قاسم‌آباد، کردآباد و کلاریجان بوده است.

این مسئول با تاکید بر تلاش برای تداوم موفقیت‌های هیئت فوتبال این شهر اذعان داشت: همراهی و همکاری اعضای هیئت فوتبال ما را در دستیابی به اهدافمان موفق خواهد کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول